Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Aktualizacja PUBG 1.0 #12
Aktualizacje

Aktualizacja PUBG 1.0 #12

Nowy pojazd, wybór mapy, możliwość zmiany wyglądu celownika oraz nowa broń!


Przygotujcie się na ogromną aktualizację! W końcu dodajemy kilka rzeczy, na które czekacie już od jakiegoś czasu: wybór mapy, naprawy błędów, ulepszenia na Miramar oraz zmiany w balansie broni. Ta ostatnia jest dla nas bardzo ważną zmianą, dlatego chcielibyśmy poświęcić jej trochę czasu i zrobić to jak należy. W związku z tym na ten moment planujemy, aby aktualizacja pojawiła się na serwerach testowych na trochę dłuższy czas niż zwykle. Zanim zmiany pojawią się na serwerach live chcielibyśmy poznać Wasze opinie i wprowadzić ewentualne ulepszenia.

Balans broni i przedmiotów

Bronie

  • Karabiny szturmowe – dostosowano balans tak, aby żaden z nich nie był lepszy od pozostałych, a różne bronie można było wykorzystać z pożytkiem dla różnych sytuacji

  • Pistolet maszynowy – dostosowano je tak, aby były bardziej użyteczne w walce na krótkich dystansach

  • Strzelby – zwiększono obrażenia oraz zasięg broni

  • Pistolety

    • Zwiększono obrażenia zadane z broni  P92, P1911, P18C, R1895, and R45

  • Strzelby

    • Zwiększono modyfikator do obrażeń kończyn

    • Lekko zmniejszono obrażenia z broni S686 i S1897

    • Zmniejszono rozrzut o 25%

    • Można założyć dławik na małego obrzyna

  • Pistolety maszynowe

    • Zwiększono modyfikator obrażeń kończyn

    • Lekko zwiększono obrażenia z broni Micro UZI, UMP i Vector

    • Zmniejszono odrzut pionowy we wszystkich karabinach szturmowych

    • Zmniejszono odrzut i drżenie podczas poruszania się

    • Zwiększono szybkość przełączania się na widok optyki

  • Karabiny szturmowe

    • Lekko zmniejszono obrażenia zadane z broni M16A4, SCAR-L, AUG i M416

    • Zwiększono czas przeładowania o 30% dla broni SCAR-L, M16A4 i M416

    • Zwiększono czas przeładowania o 10% dla broni AKM

    • Zwiększono odrzut pionowy/poziomy dla wszystkich karabinów szturmowych oprócz AKM

    • Zmniejszono wskaźnik powrotu odrzutu dla wszystkich karabinów szturmowych

    • Ujednolicono odrzut dla wszystkich karabinów szturmowych

    • Duże lunety (8x i większe) nie mogą być założone na AR

    • Dodano nowe animacje odrzutu dla wszystkich karabinów

  • Karabiny wyborowe

    • Zwiększono modyfikator obrażeń  głowy/torsu/kończyn

    • Zmniejszono obrażenia zadawane z broni SKS

    • Nieco zwiększono obrażenia zadawane przez VSS i Mini14

    • Zwiększono odrzut pionowy i poziomy dla wszystkich karabinów wyborowych

    • Zmniejszono wskaźnik powrotu odrzutu dla wszystkich karabinów wyborowych

    • Dodano nowe animacje odrzutu dla wszystkich karabinów wyborowych

  • Inne bronie

    • Lekko zwiększono obrażenia zadawane z broni DP28 i M249

    • Duże lunety (8x i większe) nie mogą być założone na LMG (DP28, M249)

  • Zwiększono prędkość przeładowania kuszy do 3,5 sekundy

We wszystkich broniach podkręcono drżenie podczas celowania (nieznacznie zwiększono ruch z boku na bok). Jest bardziej wyraźne podczas wstrzymywania oddechu.

  • Możliwość zmniejszenia kołysania dzięki użyciu podbródka

Broń miotana

  • Granat odłamkowy

    • Zwiększono obrażenia oraz dodano nowe efekty i animacje

    • Dostosowano efekt obrażeń, które będą zależeć od wybuchu, a nie od uderzenia granatu. (Wcześniej obrażenia zadane granatem zależały w dużym stopniu od upadku, a nie od odłamków/wybuchu). Od teraz granat nie będzie odrzucał postaci, a  jedynie zadawał im obrażenia

  • Zmiany w wadze wszystkich broni miotanych

    • Granat odłamkowy: zwiększono z 12 do 18

    • Koktajl Mołotowa: Zmniejszono z 18 do 16

    • Granat dymny: Zmniejszono z 16 do 14

    • Granat ogłuszający: Zmniejszono z 14 do 12

Ruch postaci

  • Lekko zmniejszono prędkość ruchu postaci podczas trzymania snajperek, LMG (M249, DP28) i strzelb. Wyposażenie broni wpływa na szybkość sprintu i normalnego ruchu

  • Usunięto pierwsze opóźnienie strzału, gdy postać nie biegnie sprintem

  • Usunięto efekt spowalniający gracza podczas przeładowywania jeśli włączony był przed strzałem widok optyki

  • Drgania kamery po strzale zależą teraz od wielkości otrzymanych obrażeń

Balans innych przedmiotów

  • Hełm level 3 będzie dostępny tylko w zrzutach (100% szans na zdobycie)

  • Wszystkie magazynki SR quickdraw od teraz dostępne tylko w zrzutach

  • Zredukowano ilość powiększonych magazynków quickdraw dla karabinów szturmowych

  • Karabiny wyborowe mogą także używać dodatków do karabinów szturmowych

  • Strzykawka z adrenaliną będzie się teraz spawnować na mapie, aczkolwiek rzadko

  • Zmniejszono czas używania strzykawki z 8 do 6 sekund.

Gameplay

Równocześnie z wprowadzeniem zmian w balansie, dodajemy również nową broń i pojazd dla Miramar oraz sporo nowych dodatków do broni.

Dodano nową broń SLR

  • Będzie dostępna na całej mapie. SLR jest karabinem wyborowym z magazynkiem na 10 naboi 7.62mm (powiększone magazynki mieszczą 20 kul).

  • SLR ma większą moc niż SKS i ma większy odrzut, a jego kontrola jest kluczem do osiągnięcia zamierzonego efektu.

Nowy pojazd

Mirado jest klasycznym muscle car: szybki, czteroosobowy sedan pojawi się tylko na Miramar. Pojazd do znalezienia w okolicach śródmieścia i głównych ulic miast.

Mirado jest zupełnie inne niż reszta pojazdów na Miramar. Van jest wytrzymały, ale powolny i kiepski na drogach terenowych, w przeciwieństwie do Pickupa, który świetnie sobie na nich radzi. Mirado natomiast jest najszybszym sposobem na dotarcie do celu.

Nowe dodatki

  • Kaczy dziób do strzelb (S1897, S12K). Zmniejsza pionowe rozproszenie i zwiększa poziome

    • Pasuje do: S1897, S12K

  • Lekki uchwyt- zmniejsza czas powrotu odrzutu, zwiększając przy tym odrzut pionowy/poziomy

  • Podkładka pod kciuk – zmniejsza odrzut w pionie, zwiększając odrzut w poziomie. Zmniejsza również czas powrotu broni do pierwotnego położenia po strzale

  • Half grip- zmniejsza odrzut w pionie/poziomie i czas powrotu

  • Luneta 3x-  3-krotne powiększenie z podświetlaną siatką (można znaleźć na całej mapie).

  • Luneta 6x- zmienne powiększenie 3x-6x (trudne do znalezienia).

Można zmienić styl i kolor siatki red dot, holo i 2x używając klawiszy zerowania (Domyślnie  Page up/ Page Down).

Łodzie i dodatki

  • Po zniszczeniu łódź zatonie

  • Dla zmniejszenia skuteczności ukrywania się pod wodą, wprowadzono kilka zmian w sposobie pływania

    • Zmniejszono maksymalny czas zanurzenia z 35 do 15 sekund

    • Zwiększono ilość obrażeń z 4 do 10 na sekundę, po zużyciu całego powietrze pod wodą)

Wybór mapy i główne menu

  • Aby zagwarantować sobie rozgrywkę na konkretnej mapie należy zaznaczyć ją w menu

  • Po wybraniu więcej niż jednej mapy, gracz będzie losowo dodawany do jednej z nich

  • Jak już wcześniej wspominaliśmy, wygląd tego dodatku może się zmienić w przyszłości. Ulepszono również interfejs o tryb zespołów i wybór perspektywy. Tylko dowódca zespołu może dokonać takiego wyboru

Ustawienia

  • Dodano opcje dostosowania pionowej czułości myszy

  • Dodano opcję zmiany skrótu klawisza do raportowania gracza podczas obserwowania (klawisz R)

Świat

Wprowadzono ulepszenia na Miramar:

  • Zwiększono rozmiar oazy oraz dodano więcej budynków w okolicy

  • Dodano dodatkowe miejsca/gospodarstwa w pobliżu miast

  • Zmniejszono liczbę budynków w niektórych miastach

  • Usunięto obiekty krajobrazowe dla miast i wsi, które przeszkadzały w walce

  • Dodano więcej obiektów, za którymi można się schować (drzewa, skały)

  • Uproszczono pomieszczenia niektórych budynków

Naprawy błędów

  • Zmniejszono kolizję motocykla podczas uderzania w niektóre miejsca, czy pojazdy

  • Naprawiono problem związany z brakiem możliwości zeskoczenia z motocyklu, gdy ten się przewrócił

  • Naprawiono błąd związany z wystrzelonymi łuskami podążającymi za strzelcem

  • Naprawiono licznik czasu dla ostatniej niebieskiej strefy

  • Naprawiono problem związany z wyciszaniem efektów dźwiękowych niebieskiej strefy, dla gracza, który ponownie podłączył się do gry

  • Naprawiono błąd kamery w szkole na Miramar (obserwowanie przez sufit)

  • Naprawiono niektóre problemy terenu na Erangel i Miramar (powodujące dziwne kolizje)

  • Zlikwidowano dziwne, pomarańczowe efekty świetlne pojawiające się na Erangel

  • Naprawiono błąd związany z łuskami i modelami postaci

  • Rozwiązano problem dziwnych dźwięków słyszanych na drewnianych podłogach

  • Naprawiono błąd, który powodował, że postać podczas czołgania “wbijała się” w ziemię

  • Naprawiono błąd ograniczający ruch postaci po użyciu emotek i wyskakującego okienka w tym samym czasie

  • Skorygowano tekst pojawiający się na UMP (skrzynia Equinox). Zmieniono z 45 ACP na 9mm. Dzięki za szybką reakcje w tym temacie- memy nam pomogły!

  • Zsynchronizowano moment włożenia magazynka z uzupełnieniem amunicji w broni