Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Aktualizacja PUBG 1.0 #23 – nowa broń Skorpion
Aktualizacje

Aktualizacja PUBG 1.0 #23 – nowa broń Skorpion

Poznaliśmy opis nadchodzącej aktualizacji 1.0 #23, w której ujrzymy nową broń Skorpion.


W dzisiejszej aktualizacji na serwer testowy wprowadzimy nowy pistolet maszynowy, nowy tryb wojny: podbój i ogólne zmiany w meczach niestandardowych, oraz inne ulepszenia i poprawki błędów. Jak zawsze, aktualizacja będzie wprowadzona na live serwery, po zakończeniu testów.

Aktualizacja FIX PUBG

Ulepszenia

  • PRZEWODNIK PRZYCISKÓW INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA: dodano przewodnik interfejsu użytkownika, który pokazuje domyślne przyciski w zależności od danej sytuacji w grze.

Naprawy błędów

  • POD WODĄ: Naprawiono błąd, który pozwalał graczom używać broń pod wodą, zakładając broń, gdy w pobliżu skał.

Nowa broń: Skorpion

  • Dodano nowy pistolet maszynowy, Skorpion:
    • Skorpion będzie dostępny na wszystkich mapach.
    • Z broni można strzelać w trybie ognia pojedynczym i automatycznym.
    • Kaliber amunicji to 9 mm. Standardowa pojemność magazynku to 20 naboi i 40 za pomocą powiększonego magazynku.
    • Dostępne dodatki:
      • Lunety: celownik kolimatorowy.
      • Tłumiki: tłumik dźwięku.
      • Dolna szyna: pionowy chwyt przedni, krótki chwyt, lekki chwyt, celownik laserowy.
      • Kolby: kolba (Micro UZI).
      • Magazynki: tylko powiększony magazynek.
    • Skorpion będzie dodany także do trybu szkoleniowego. Miłej zabawy!

 

Aktualizacje w lobby

  • Dodano informacje o aktualizacjach w lobby, dostępne po kliknięciu na nową ikonkę „INFORMACJE O AKTUALIZACJI” w prawym górnym rogu ekranu.
  • Filmiki, które dołączone do listy zmian, nie mogą być odtwarzane bezpośrednio z lobby.
    • Odtworzenie nastąpi poprzez zewnętrzną przeglądarkę, po kliknięciu filmiku.
  • Uwaga: funkcja ta będzie wprowadzona dopiero wtedy, kiedy aktualizacja trafi na live serwery.

Rozgrywka

  • Zmniejszono odrzut z P18C.
  • Zmniejszyliśmy zmętnienie niebieskiej strefy, dla łatwiejszej przejrzystości:
    • Dziękujemy wszystkim naszym graczom za udzielone informacje na ten temat. Po przetestowaniu zmian podzielcie się z nami waszą opinią.
  • Poprawiono przejrzystość niebieskiej strefy w zależności od mapy i pogody:
    • Erangel
    • Miramar
    • Sanhok
  • Ogółem rzecz biorąc, dostrzec co się dzieje poza strefą powinno teraz być o wiele łatwiejsze.

Interfejs i doświadczenie użytkownika

  • Dodano przewodnik interfejsu użytkownika, który pokazuje domyślne przyciski w zależności od danej sytuacji w grze.
    • Przewodnik wyświetlać się będzie nad mini mapą.
    • Przewodnik będzie domyślnie ustawiony na „Włączony”. Wyłączyć go można poprzez menu systemu: „Ustawienia > Rozgrywka”.
  • Ulepszyliśmy kontrolę nad menu kołowym, w ten sposób ułatwiając wybór przedmiotów.
  • Ulepszyliśmy przełączanie pomiędzy kolorami i kształtami lunet 2x/3x i celowników poprzez naciśnięcie klawiszów Page Up i Page Down.
  • Nazwa gracza oglądanego w trybie widza, widza zespołu lub obserwatora, pojawiać się teraz będzie w lewym górnym rogu ekranu.

Świat

  • Wprowadzono poprawki i ulepszenia do trybu treningowego:
    • Ulepszono ruchome cele. Podstawowe działanie ruchomych celów jest takie same jak poprzednio, ale wygląd ich nieco się zmienił.
    • Ograniczono maksymalną ilość pojazdów wodnych (łódka, motorówka) pojawiających się na mapie do 2.
    • Jest to rozwiązanie tymczasowe. Na przyszłość wprowadzimy dodatkowe ulepszenia.

Wydajność

  • Problem z migotaniem cienkich obiektów, takich jak przewody elektryczne, nie powinien się już pojawiać tak często.
  • Zoptymalizowano wizualizacje cząsteczek przy deszczowej pogodzie.

Obserwowanie

  • PD za przetrwanie można teraz zdobyć obserwując członków drużyny:
    • PD zdobytych tym sposobem, jest o 50% mniej od grania postacią, która jest jeszcze w grze.

System anti-cheat i zgłaszanie

  • Dodano funkcję zgłaszania do trybu wydarzenia:
    • Gracze mogą zgłaszać innych graczy, podczas lub po zakończeniu meczu.
    • W ciągu jednej rozgrywki, poszczególnych graczy można zgłosić tylko raz.

Skórki i przedmioty

  • Dodano nową kategorię przedmiotów, tzw. „multi-slot” (zestaw, kostium):
    • Są to ubrania, które zajmują dwa, lub więcej slotów (np. sloty tułowia i nóg).
    • Założenie przedmiotu kategorii „multi-slot”, usunie automatycznie wszystkie przedmioty które zajmują wymagane sloty.
  • Tygodniowa skrzynia będzie się teraz resetować co środę, o godzinie 02:00 CEST/CET.

Mecze niestandardowe

  • Dodano nowy tryb wojny: podbój.
    • W tym trybie gry, dwie drużyny (plutony 50-osobowe) walczą ze sobą, aby uzyskać i utrzymać kontrolę nad celami, aby zwiększyć swój wynik. Drużyna która osiągnie wynik docelowy, lub uzyska największą liczbę punktów na zakończenie meczu, wygrywa.
    • Rozmiar obszaru celów można dostosować w ustawieniach meczu.
    • Dodano kilka standardowych ustawień do trybu wojny: podbój.
    • Szczegółowy przewodnik z polecanymi ustawieniami na niestandardowe mecze zostanie przedstawiony wkrótce.
    • Funkcja powtórek nie jest jeszcze dostępna w trybie wojny: podbój.
  • Dodano opcję, aby zaprosić znajomych do meczów niestandardowych.
  • Dodano opcję regulowania współczynników obrażeń (od 0 do 500%) w ustawieniach meczu:
    • Można zmienić współczynniki obrażeń strzałów lub ataków w walce wręcz w głowę, górną lub dolną część tułowia, ramienia lub nogi.
    • Można również dostosować współczynnik obrażeń od broni miotanej.
  • Naprawiono błąd z domyślnymi ustawieniami oglądania zabójcy i czerwonej strefy w trybie Esports.
  • Dodano „Camp Jackal” (mapa w trybie treningowym) do map dostępnych w trybie wojny.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom używać broń pod wodą, zakładając broń, gdy w pobliżu skał.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym, w określonych miejscach na mapie, postacie mogły przedostać sie przez skały.
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że ręka postaci trzymającej broń miotaną, migotała i ruszała się w niewłaściwy sposób w trybie FPP.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym, w trybie widza lub death cam, ekran nadmiernie trząsł się podczas strzelania przy celowaniu.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym, animacja rąk postaci nie była pokazywana przy spadaniu i wykonywaniu poszczególnych akcji.
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że odgłosy kroków wykonanych podczas chodzenia przy kucaniu nie były odtwarzane dla innych graczy.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym, przy naciśnięciu przycisku „GRAJ” w lobby, gra zawieszała się.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym mapa i menu kołowe mogły być otwierane w tym samym czasie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że stanie za pickupem czasami pozwalało unikać trafienia przez pociski.
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że dźwięk samolotu latającego w pobliżu gracza, nie był odtwarzany.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym, dźwięk fal nie był odtwarzany po wyłączeniu i ponownym włączeniu dźwięku.
zvr
Twoja reakcja