Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Aktualizacja serwera testowego PUBG 1.0 #3 – Dwie nowe bronie!
Aktualizacje

Aktualizacja serwera testowego PUBG 1.0 #3 – Dwie nowe bronie!

Na serwerze testowym PUBG pojawiła się trzecia już wersja aktualizacji 1.0. Dodano dwie nowe bronie, zmieniono wartości obrażeń, ulepszono interfejs i o wiele więcej!


GRAFIK TEST SERWERÓW

Ten tydzień

· 22 listopada godzina 8 rano do 24 listopada do 8 rano

Informacja o kolejnych serwerach testowych pojawi się w przyszłym tygodniu.

OPTYMALIZACJA

· Optymalizacja animacji postaci

· Dodano dodatkowe poziomy szczegółowości broni dla dodatkowej optymalizacji

· Optymalizacja różnych efektów

· Optymalizacja różnych elementów UI

· Optymalizacja wody

· Optymalizacja wspomagająca szybsze renderowanie terenu

· Zmniejszenie zużycia pamięci dla postaci

· Zmniejszenie czas ładowania się terenu

ANIMACJA

· Dodano nową animację przeskoku dla niskich obiektów

· Poprawiono problem dotyczący pojawiającego się skrawka kurtki lub płaszcza, gdy postać poruszała się podczas celowania i wychylania

GAMEPLAY

· Zmniejszono wartości obrażeń na dłoniach i stopach oraz podniesiono wartość uszkodzeń na udach i ramionach

· Bandaże stały się bardziej efektywne podczas leczenia. Zmniejszono czas z 8,5 do 4,5 sekundy. Długość użycia pozostała bez zmian

· Gracze, podczas skoku ze spadochronem, będą mogli teraz dotrzeć do dalszego obszaru na wyspie, do którego wcześniej dotarcie nie było możliwe

· Luneta 15x posiada teraz dodatkowe oznaczenia do identyfikacji odległości do stojących celów

· Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla broni zasilanej amunicją 7.62mm

· Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla pm-ów i snajperek

· Dodano efekt rozmycia poza lunetą

· Pociski mogą teraz przebijać się przez wodę (dystans i siła rażenia jest odwrotnie proporcjonalna do szybkości pocisku)

· Obniżono perspektywę kamery podczas leżenia (widok z trzeciej osoby)

· Obniżono szybkostrzelność w SKS i Mini 14

· Zwiększono szybkość biegu podczas trzymania karabinów wyborowych

· Zmniejszono odrzut dla Mk14

· Nie można dołączyć lunet 8x i 15x do M16A4

PRZEDMIOTY

Dodano dwie nowe bronie

  • DP-28 – pojawiająca się na całej mapie Erangel, z magazynkiem talerzowym o pojemności 47 nabojów 7.62mm. Można zamontować na niej małe lunety (do 4x) Cechuje się niską szybkostrzelnością, ale nadrabia ją dużym zasięgiem i wysokimi obrażeniami
  • AUG A3 – można ją znaleźć w zrzutach i jest to typ karabinu szturmowego na 5.56mm. Posiada wysoką prędkość wystrzału, dużą szybkostrzelność oraz doskonałą obsługę z niskim odrzutem pionowym

Kar98k nie będzie się już pojawiał w skrzynkach. Jego występowanie na wyspie nie ulegnie zmianie.

UI/UX

· Dodano nową czcionkę do angielskiej wersji

· Ulepszono wygląd dla HUD wyświetlającego się w grze, opcji, inwentarza, menu, systemu wiadomości

· Udoskonalono Solo/Team UI

o Przeniesiono paski życia członków zespołu z górnego, lewego rogu na dolną, lewą stronę ekranu

o Użyto wyraźniejszego koloru i znaczników w Mini Mapie, Mapie Świata, Liście zespołu, wskaźnika drużyny

o Dodano wskaźnik do sprawdzania statusu członków zespołu

· Polepszono HUD (Klawisz F)

o Jeśli w plecaku nie ma wystarczającej ilości miejsca, pojawi się napis w kolorze czerwonym

· Udoskonalono Mini Mapę i Mapę Świata

o Zmniejszono nasycenie Mini Mapy, dzięki czemu lepiej widać informacje o członkach zespołu

o Dostosowano kolor Mapy Świata, aby uwydatnić znaczniki na mapie

o Gracze mogą sprawdzić FOV członków zespołu, dzięki obu mapom

o Jeśli wszyscy członkowie zespołu znajdują się w jednym pojeździe, pojawi się jeden specjalny znacznik na Mini Mapie

· Przesunięto informację o śmierci przeciwników z lewej strony na dole ekranu, w prawy górny narożnik

· Zmodyfikowano wygląd paska życia, żeby pokazać 75%. Nie będzie czerwonego oznaczenia poniżej 75%

· Dodano killcam w ustawieniach. W trybie Duo i Squad, gracz może sprawdzić killcam dopiero po śmierci wszystkich członków zespołu

DŹWIĘK

· Zmieniono muzykę w lobby

· Udoskonalono dźwięki silników w pojazdach

· Dodano dźwięk w okolice krawędzi niebieskiej strefy

· Zmieniono dźwięki grane podczas ostrzału w czerwonej strefie. Przed dźwiękami eksplozji można usłyszeć działa wystrzeliwujące pociski z oddali (informacja o zbliżającym się zagrożeniu)

· Dodano dźwięk skoku do wody. Będzie różny w zależności od szybkości

JĘZYK

· Dodano cztery języki: włoski, portugalski (Brazylia), hiszpański (Meksyk) i chiński

NAPRAWY BŁĘDÓW

· Naprawiono drganie kamery na siedzeniu pasażera w motocyklu z przyczepką

· Naprawiono brak animacji podczas używania bandaża więcej niż raz

· Naprawiono różowe kółko pokazujące się na budynku podczas skoku ze spadochronem

· Naprawiono problem, związany ze strzelaniem podczas przeskoków

· Złagodzenie efektu rozmycia podczas celowania

zvr
Twoja reakcja
  • Bartek Rozenbeiger

    Mam takie pytanie czy w ogóle PUBG mają zamiar dodać coś takiego jak uderzenie kolba ?? Kończy się amunicja i …. zamiast z pięści to z kolby :)

  • Bartek Rozenbeiger

    Mam takie pytanie czy w ogóle PUBG mają zamiar dodać coś takiego jak uderzenie kolba ?? Kończy się amunicja i …. zamiast z pięści to z kolby :)

  • Genniuss

    a to ciekawy patent, przydało by się… na dobijanie albo walka w zwarciu.

  • Genniuss

    a to ciekawy patent, przydało by się… na dobijanie albo walka w zwarciu.