Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Anti Cheat / Niebieska strefa + Serwery testowe
Aktualizacje

Anti Cheat / Niebieska strefa + Serwery testowe

Na serwerze testowym pojawiła się aktualizacja ważąca 1,3 GB, wraz z nią dostępne się drobne poprawki, które będzie można testować przez najbliższe kilka dni.


Od premiery PC 1.0 naszym priorytetem było zapewnienie użytkownikom dobrego środowiska do gry, poprzez walkę z nielegalnymi programami oraz zmniejszeniem liczby ludzi, którzy ich używają. Kolejną rzeczą jest optymalizacja, dzięki której gra staje się bardziej płynna.

Ostatnio odkryliśmy nowy wzór programu do oszukiwania w naszej grze. W tym tygodniu przeprowadziliśmy dokładny przegląd danych dla 10 milionów graczy i przeanalizowaliśmy dziesiątki milionów plików z danymi. Dzięki temu zdołaliśmy zlokalizować ponad 100 000 oszustw związanych z nowym wzorem i możemy potwierdzić, że była to próba zaszkodzenia naszej grze. Osoby te zostaną zablokowane na stałe. Jest to przykład dodatkowych środków, jakie będziemy podejmować oprócz podstawowych tych podstawowych, które stosujemy. Będziemy kontynuować takie postępowanie, nawet jeśli to oznacza, że zespół, który się tym zajmuje, będzie musiał przejrzeć  manualnie setki miliardów danych. Dodatkowo szukamy nowych środków, które pomogą nam jeszcze skuteczniej odnajdywać i blokować osoby, które oszukują. W niektórych krajach współpracujemy również z organami śledczymi w celu podjęcia kroków prawnych przeciwko deweloperom i dystrybutorom programów umożliwiających oszukiwanie w grze. Jesteśmy zdecydowani podjąć konkretne kroki przeciwko nim.

Zidentyfikowaliśmy błąd związany z deathcam, powtórkami i systemem obserwatora, który pokazuje obserwatorom, jak gdyby inni gracze oszukiwali w grze. Można odnieść wrażenie, że osoba, którą obserwujemy używa nielegalnych programów, ponieważ jej postać wygląda jakby nie miała żadnego odrzutu podczas strzelania. Bardzo Was przepraszamy za zamieszanie, które spowodował ten błąd. Postaramy się go naprawić jak szybko się da.

Poza tematami o wysokim priorytecie, planujemy również wprowadzić inne ulepszenia, dzięki którym poprawi się jakość gry. Pierwszy temat to nadanie równowagi niebieskiej strefie. Odkąd gra pojawiła się we wczesnym dostępie, gromadzimy Wasze opinie w tej kwestii. Większość głosów dotyczy nierównomiernego tempa walki. Przeprowadziliśmy dokładne testy z tym związane. Jednakże nie byliśmy w stanie wcześniej się tym zająć z powodu innych problemów, którymi musieliśmy zająć się w pierwszej kolejności. Cały czas eksperymentujemy z mechaniką, dlatego z chęcią poznamy Wasze opinie związane z tym tematem.  

Zmiany dotyczące niebieskiej strefy.

  • Lekko zmniejszono czas oczekiwania, w którym niebieska strefa pozostaje niezmienna od połowy do końca gry
  • Lekko zmniejszono czas kurczenia się strefy, od połowy do końca gry
  • Lekko zwiększono uszkodzenia na sekundę w ostatniej strefie

Powyższe rzeczy, będzie można testować przez kilka dni. Nie jest to końcowa wersja i planujemy wprowadzić i testować kolejne zmiany w oparciu o Wasze opinie i potwierdzone dane. Prosimy o informacje związane z wprowadzonymi zmianami w porównaniu z wcześniejszą wersją.

zvr
Twoja reakcja