Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Dev: Opinie społeczności i priorytety rozwoju gry
News

Dev: Opinie społeczności i priorytety rozwoju gry

Nadchodzi wiele usprawnień w grze! Przygotujcie się na solidną dawkę nowości.


Czeka nas sporo udoskonaleń, które poprawią ogólną wydajność gry i przełożą się na zwiększenie ilości fpsów oraz sprawia, że gra będzie płynniejsza nie tylko po stronie klienta, ale także serwera.

Elementy, które poprawią ogólną wydajność gry:

  • Twórcy odkryli, że szybko poruszające się pojazdy po różnych elementach na ziemi doprowadzają do przeciążenia karty graficznej.
  • Kolejnym elementem mającym wpływ na ilość FPSów jest sposób przetwarzania efektów świetlnych.

Optymalizacja po stronie klienta

Optymalizacja postaci

  • Ruch postaci, których nie widzisz zostanie zoptymalizowany.
  • Animacje zostaną usprawnione, aby lepiej wspierać słabsze komputery.
  • Zostanie usprawniony proces renderowania postaci, aby zapowiedz problemom ze spadkami fpsów.
  • Ruch i animacja postaci podczas skakania również zostaną ulepszone, co przełoży się na większą ilość fpsów.
  • Animacja spadochronu będzie optymalizowana.

Powinno przełożyć się to na płynniejszy przebieg każdego z etapów meczu, co też będzie widoczne w War Mode.

Optymalizacja pojazdów

  • Zostanie naprawiony sposób w jaki gra radzi sobie z ruchem oddalonych pojazdów i graczy wewnątrz pojazdów.
  • Obecnie zatrzymanie pojazdu wymaga niepotrzebnej mocy obliczeniowej procesora.

Optymalizacja i stabilizacja podczas wczytywania

  • Optymalizowany jest rdzeń Miramar i Sanhok, aby poprawić ich prędkość wczytywania się.
  • Fizyczne ładowanie się tektur zostanie poprawione, co powinno naprawić problem z zacinaniem się ekranu.
  • Zostanie naprawiony problem z crashami.

Inne optymalizacje

  • Ma zostać poprawiony problem ze spadkami fpsów podczas przybliżania z dużych lunet.
  • Niektóre odległe przedmioty będą renderowane w sposób mniej obciążający.
  • System powtórek/killcam zostanie zoptymalizowany, aby poprawić ilość fpsów u osób, które mają go włączonego.

Optymalizacja po stronie serwera

  • Kod sieciowy zostanie zoptymalizowany i dzięki czemu zmniejszy się opóźnienie.
  • Zostanie zwiększona szybkość z jaką serwer przesyła dane o obiektach – np. drzwiach, przedmiotach, ogrodzeniach.
  • Niektóre elementy kodu sieciowego zostaną usunięte.
  • Obecnie niektóre elementy są aktualizowanie w nieefektywny sposób, dlatego powstają pewne anomalie związane z fizyką pojazdów.

Inne nowości

Nad grą pracują różne zespoły, dlatego nieustannie trwają prace nad nową mapą. Pojawił się pierwszy zarys nowego pojazdu.

Trwają także prace na ulepszeniem skał i dodawane są nowe elementy.

Zadowoleni z kierunku zmian?

zvr
Twoja reakcja