Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Kryptonim: Savage – cele i szczegóły drugiej rundy testów
Aktualizacje

Kryptonim: Savage – cele i szczegóły drugiej rundy testów

Savage wraca na eksperymentalny serwer testowy. Zobaczcie co się zmieniło się w najnowszej mapie 4x4! Nowe lokacje, efekty i wiele więcej!

Gracze,

lada moment na naszych zamkniętych serwerach testowych powrócimy do testowania Mapy Kryptonim:Savage. Serwery będą aktywne przez 48 godzin. Poniżej znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące wydarzenia oraz zmiany, które wprowadziliśmy po ostatnich testach.

HARMONOGRAM TESTÓW MAPY KRYPTONIM:SAVAGE

  • ROZPOCZĘCIE: Wtorek, 17 kwietnia, godzina 3:00
  • ZAKOŃCZENIE: Czwartek, 19 kwietnia, godzina 3:00

JAK OTRZYMAĆ DOSTĘP

  • Jeśli jeszcze nie posiadasz dostępu do zamkniętego, eksperymentalnego serwera (CES), na tej stronie możesz uzyskać klucz: http://mapbeta.playbattlegrounds.com/
  • Posiadamy ograniczoną ilość kluczy więc nie ma co tracić czasu!
  • Jeśli posiadasz już klucz do CES, nie musisz się zapisywać po raz drugi. Możesz ponownie użyć tego samego klucza.

OPIS AKTUALIZACJI (CO SIĘ ZMIENIŁO OD OSTATNIEGO RAZU)

Czerwona strefa

  • Zmniejszono rozmiar i czas trwania czerwonej strefy.

Niebieska strefa

  • Dodano funkcję, która umożliwia niebieskiej strefie obliczenie i dostosowanie czasu w oparciu o liczbę graczy, która pozostała.

  • Dla większej precyzji, na ten moment wyłączyliśmy dodatek, który pokazuje pierwszy krąg w widoku z góry.

Spawn Balance

  • Od teraz można częściej znaleźć granaty.

  • 8x jest najmocniejszą lunetą do znalezienia w zrzucie. 

  • Zmniejszono liczbę łodzi, które można znaleźć. Od teraz będą się pojawiać głównie przy miastach blisko morza.

Zmiany na mapie

Dodano trzy nowe obszary:

Banyan Grove (środek wyspy)

Abandoned Quarry (środek wyspy)

Dock ( południowo-wschodnia strona wyspy)

  • Poprawiono umiejscowienie obiektów na moście.

  • Poprawiono otaczający wodę teren, aby łatwiej było wdrapać się na ląd wychodząc z rzeki.

  • Poprawiono widoczność niektórych drzwi (są jaśniejsze)

Pogoda

  • Dynamiczna pogoda zmienia się teraz w czasie rzeczywistym (poprzednio zmieniała się tylko raz podczas meczu).

  • Mokra ziemia nie świeci się już tak bardzo jak wcześniej.

Dźwięk

  • Poprawiono problem ze słyszalnością kroków.

  • Wzmocniono nieco dźwięk deszczu.

  • Wdrożono efekt dźwiękowy w nadmorskim otoczeniu.

  • Dodano efekt dźwiękowy otoczenia moczarów.

UI

  • Dostosowano oznaczenia siatki mniejszej mapy

Efekty

  • Poprawiliśmy problem związany z blokowaniem widoczności przez krew w trybie FPP.

Naprawa błędów

  • Naprawiono błąd związany z niepobieraniem paliwa przez łodzie podczas podróży.

  • Naprawiono błąd powodujący niewyraźny widok obu map.

  • Naprawiono błąd spowalniający niektórych graczy podczas dodawania ilości w inwentarzu.

  • Naprawiono błąd ukazujący mini mapę jako ciemny kwadrat podczas oglądania Death Cam.

  • Naprawiono problem uszkodzeń postaci podczas wyskakiwania z pojazdu.

  • Naprawiono problem związany z obserwowaniem zabójcy. Działa teraz właściwie, nawet po  tym, gdy zabójca zginie.

  • Kamera będzie teraz działać właściwie, gdy gracz zostanie znokautowany podczas upadku.

  • Naprawiono problem związany z niewłaściwym pojawieniem się krwi podczas strzelania do innych graczy.

Znane błędy (w fazie rozpatrywania)

  • W trybie FPP pojawia się błąd, który przenosi gracza na mapę pomijając lot samolotem. 

  • Czasami inni gracze pojawiali się jako zombie.

PLANY DOTYCZĄCE PRZYSZŁYCH TESTÓW

Dzięki Waszym opiniom na temat pierwszych testów Savage mogliśmy sporo ulepszyć.

Przez kolejne miesiące mapa nie będzie gotowa na tyle, abyśmy mogli podzielić się nią na serwerach live. Jednakże w międzyczasie będziemy udostępniać Wam krótkie testy, aby przyspieszyć rozwój mapy. Wierzymy, że tego typu praca z graczami, jest najlepszym sposobem na stworzenie mapy, którą pokochacie. Prosimy o Wasze opinie dotyczące zmian.

Poinformujemy Was, gdy tylko serwery Savage zostaną otwarte.

Pozdrawiamy,

PUBG Corp.

Źródło: https://forums.playbattlegrounds.com/topic/213016-kryptonim-savage-cele-i-szczeg%C3%B3%C5%82y-drugiej-rundy-test%C3%B3w/

Prośba Nadzorcy

Hej, jeśli podobają Wam się materiały na naszym portalu to dajcie temu wyraz i dołączcie do naszej społeczności i koniecznie walnijcie w dzwon w prawym, dolnym rogu lub podczas komunikatu o proponowanej subskrypcji portalu, wówczas będziecie ze wszystkim na bieżąco!

zvr
Twoja reakcja