Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Plan działań na 2018 rok w PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS
News

Plan działań na 2018 rok w PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS

Nowa mapa, animacje, lepsze zabezpieczenia, rozwijająca się scena esportowa, narzędzia dla developerów - to tylko początek tego, co zapowiadają twórcy PUBG!

Gracze,

Dziś wreszcie mogę porozmawiać z wami o naszej wizji i planie na rok 2018. Przeszliśmy długą drogę przez ostatnie 2 lata i nauczyliśmy się tak wiele. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wykonaliśmy wiele planów, a dzisiaj ujawnimy, jak chcemy, aby PUBG ewoluował w 2018 roku. Przez ostatnie 2 lata ciężko pracowaliśmy, aby zbudować solidną podstawę dla najbardziej realistycznej rozgrywki w stylu Battle Royale. W tym roku planujemy operować na tym fundamencie i naprawdę zacząć dopracować nasz produkt, wywalając błędy i rozwinąć grę jeszcze bardziej.

Kiedy wyszliśmy ze Steam Early Access, powiedzieliśmy, że to dopiero początek naszej podróży. W tym roku zobowiązujemy się do regularnego dostarczania ważnych treści co dwa miesiące. Pierwsza paczka jest planowana na ten miesiąc. Każda z tych głównych aktualizacjach przyniesie zmiany do poszczególnych systemów i / lub wprowadzi nowe treści. Mniejsze aktualizacje między głównymi będą również wydawane przez cały rok.

W tym roku chcemy zaangażować naszych graczy w ciągły rozwój PUBG jeszcze bardziej niż wcześniej, a aby do tego doprowadzić, planujemy otworzyć eksperymentalny serwer testowy, aby szybciej uzyskać cenne informacje o naszych modyfikacjach, by mieć rzeczywisty wpływ na to, jak nasza gra się zmienia i będzie się rozwijała.

Naszym celem jest także ciągłe ulepszanie estetyki gry, a dziś chcemy podzielić się niektórymi obrazami pokazującymi pracę, zespołu od desingu, w celu poprawienia renderowania domów w grze.

Teraz zajmijmy się właściwymi planami. Należy pamiętać, że wszystko poniżej może ulec zmianie i nadal wymaga masy pracy. Mając to na uwadze, przejdźmy do szczegółów!

Nowa zawartość i rozgrywka

W przyszłym miesiącu wprowadzimy nową, wyspową mapę 4×4 km na naszym serwerze testowym, którą będziecie mogli wypróbować. Jest to znacznie mniejsza plansza i powinna dać Wam znacznie intensywniejszą, szybszą rozgrywkę Battle Royale. Zapewni to częstsze spotkania graczy i krótsze mecze, a my chcemy całość jak najszybciej Wam przekazać, abyśmy mogli wykorzystać Wasz wkład oraz wspólnie stworzyć niezapomniane doświadczenia.

Jesteśmy również gotowi, aby rozpocząć testowanie naszego systemu emotikon. Będziecie mogli to za niedługo sprawdzić na naszych serwerach testowych. Z niecierpliwością czekamy na Wasze opinie na temat tego nowego systemu i będziemy nadal rozszerzać zakres emotikonów dostępnych przez cały rok. Na razie poniżej znajduje się krótki podgląd niektórych reakcji, które wykonywaliśmy w tym systemie.

Pracowaliśmy z naszym niesamowitym zespołem projektantów, aby zaplanować nowe i interesujące tryby gry dla PUBG. Wciąż jesteśmy na początku drogi, jeśli chodzi o wyróżnienie wszystkich wad i szczegółów, więc niestety nie jestem jeszcze w miejscu, w którym mogę podzielić się szczegółami.

Planujemy dodać nowe pojazdy w pierwszej połowie roku i chcemy nadal rozszerzać nasz zestaw uzbrojenia, a także dodawać nowe dodatki do broni w tym roku. Oto krótki przegląd jednej z nowych broni.

Następna mapa, nad którą pracujemy, ma rozmiar 8 x 8 km. Podobnie jak w przypadku mniejszej mapy, która trafia do eksperymentalnych serwerów testowych, chcemy to oddać w Wasze ręce na wczesnym etapie rozwoju, abyś mógł pomóc nam w dopieszczeniu rozgrywki na tej nowej planszy.

Jesteśmy gotowi, aby rozpocząć testowanie Osiągnięć, listy przyjaciół w grze i czatu głosowego składu w menu głównym! Chcielibyśmy dodatkowo umożliwić Wam dostosowanie Waszej postaci, a zarówno skórki spadochronowe, jak i skórki broni zostaną dodane w przyszłości, aby Wam w tym pomóc.

Będziemy także testować penetrację kończyn i pojazdów na serwerach testowych później. To doda nowej głębi naszemu systemowi balistycznemu i zwiększy realizm rozgrywki. Będziemy oczywiście uważnie słuchać Waszych opinii na temat tych nowych systemów, a jeśli macie zastrzeżenia, udajcie się na nasze fora i zostawcie tam swoją opinię.

W 2018 roku będziemy przyglądać się naszym systemom animacji TPP i FPP, aby były bardziej płynne i bardziej reaktywne dla środowiska. Obejmuje to animacje dotyczące wsiadania do pojazdów i zmiany miejsca siedzącego w pojeździe. Chcemy również poprawić sposób poruszania się postaci, aby nasz system powtórek 3D mógł dostarczyć najlepsze klipy i filmy!

Również w naszych planach znajduje się przegląd systemu spadochronowego, aby był bardziej responsywny, i dopracowanie ogólne wyglądu animacji. Pracujemy również nad ulepszeniem naszych systemów walki wręcz.

Stabilność, optymalizacja, zabezpieczenia

Nie zapomnieliśmy o naszym głównym obowiązku wobec graczy – zapewnieniu stabilnego, płynnego i bezpiecznego środowiska dla doskonałej gry Battle Royale. Kontynuujemy nasz codzienny trud w celu zwalczania oszustów, poprawy stabilności serwera i dalszej optymalizacji naszych serwerów. Niemożliwe jest rozwiązanie tych problemów raz na zawsze, ale naszym celem jest ciągła poprawa w tym zakresie.

Ze względu na delikatny charakter tego tematu, nie będę mógł przejść do konkretnych planów. Jednak planujemy na bieżąco informować o naszych staraniach, ponieważ mamy czym się pochwalić.

Dźwięk

W pierwszej połowie 2018 roku zamierzamy wzbogacić brzmienie pojazdów, co oznacza wprowadzanie dźwięków zawieszenia i tych związanych z poślizgami. Chcemy również pracować z obiektami, które odzwierciedlają różne warunki pogodowe i dodają odgłosy deszczu na powierzchni pojazdu. Również w pierwszej połowie roku chcemy poprawić odgłosy broni w zależności od POV.

W drugiej połowie roku planujemy zmienić dźwięk, który gracz wytwarza podczas poruszania, aby odpowiadał wyposażeniu, które nosi. Planujemy również wprowadzić różne dźwięki oddechu, gdy gracz na przykład biegnie, celuje w dół lub wstrzymując oddech.

Esport

Szczerze mówią, to jeszcze sceny nie podbiliśmy, ale to zrobimy. Dzięki opiniom społeczności graczy i profesjonalnej sceny wierzymy, że zmierzamy we właściwym kierunku. Naprawdę chcemy zbudować świetny fundament dla esportu Battle Royale i chociaż widzieliśmy kilka wspaniałych wydarzeń, które już wykorzystują naszą grę, mamy wiele do zrobienia, szczególnie trybem obserwatora.

Uważamy, że nasz system obserwatora 3D jest kluczem do umożliwienia organizacjom zapewnienia lepszego odbioru meczów. W tym roku chcemy dalej ulepszać narzędzie podglądu na żywo, ale także zintegrować system powtórek dla kibiców, którzy będą mogli obserwować starcia na żywo. Nasz zespół ds. Analityki danych przelewał ranking i dane o wynikach gracza z ostatnich 3 miesięcy, a teraz pracują nad poprawą MMR i ogólnym systemem rankingowym.

Mamy wspaniałe zespoły pracujące nad tymi systemami, a wraz z nowym zestawem narzędzi Play Data API uważamy, że rok 2018 będzie dla nas wspaniałym rokiem, aby jeszcze bardziej wzmocnić naszą bazę esport.

Gry niestandardowe

Gry niestandardowe zostaną dodatkowo rozszerzone o narzędzia pomagające graczom, takie jak zapisywanie ustawień przedmeczowych. Planujemy również dystrybucję dostępu do większej liczby graczy, dzięki czemu w dowolnym momencie będzie więcej niestandardowych gier.

Nie możemy jeszcze wystarczająco podziękować za dotychczasową cierpliwość i wkrótce udostępnimy więcej informacji na temat naszych sukcesów i przyszłych wyzwań w tym zakresie.

Wsparcie dla twórców z społeczności

W tym roku wprowadzimy portal dla programistów PUBG. Nasz portal dla programistów będzie zawierał API dla programistów PUBG, blog programistyczny i uwagi techniczne dotyczące aktualizacji gier. Usługa API będzie wspierać programistów w społeczności, udostępniając dane graczy i meczów, dotyczące wydajności rozgrywki. Zapewni także programistom dane o dobieraniu, w danym sezonie i przez całą karierę danego konta, aby stworzyć atrakcyjne zasoby dla graczy.

Kolejna ciekawa i użyteczna aplikacja naszego API pozwoli grupom e-sportowym i innym stronom trzecim na tworzenie niestandardowych gier w PUBG. Umożliwi to grupom esportowym na efektywne zarządzanie grami, jednocześnie minimalizując bieżące prace techniczne ze strony PUBG Corp.

A więc tak prezentuje się plan na 2018 w PUBG. Należy pamiętać, że ta lista nowych funkcji i systemów nie jest uzupełniona o wszystko co zobaczycie w tym roku. Są jeszcze inne rzeczy, które planujemy wprowadzić, o których nie byliśmy jeszcze gotowi mówić, więc bądźcie czujni!

Źródło: https://www.playbattlegrounds.com/news/130.pu?locale=pl

Tłumaczenie: Karashy z PUBG24.pl

zvr
Twoja reakcja