Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » PUBG Aktualizacja 1.0 #22
Aktualizacje

PUBG Aktualizacja 1.0 #22

Aktualizacja #22 jest już dostępna na serwerach testowych! Wprowadzenie jej na live serwerach planowane jest na początku października.


Aktualizacja #22 wprowadza długo oczekiwany system rankingowy, o którym podamy więcej szczegółów już wkrótce! Wprowadziliśmy także szereg poprawek w ramach FIX PUBG, dodając zarazem nowe menu kołowe, system wymiany skórek, oraz przywracając funkcje wyboru mapy.

Aktualizacja FIX PUBG

Ulepszenia

  • MENU KOŁOWE LECZENIA/GRANATÓW: Dodano UI, które umożliwi dostęp do przedmiotów leczących/granatów bez konieczności sprawdzania ekwipunku lub wciskania poszczególnych skrótów klawiaturowych (UI tej funkcji jest podobny do UI koła emotek).
  • MINI MAPA: Ulepszenie pozwalające graczom jeszcze bardziej przybliżyć mini mapę.
  • UTRZYMANIE KOLEJNOŚCI GRACZY: Ulepszenie dotyczące utrzymania kolejności graczy pomiędzy poczekalnią i grą. Liczby i kolory graczy w grze są teraz ustalane na podstawie kolejności w poczekalni.
  • UI ZNAJOMYCH: Ulepszenie dotyczące UI znajomych, pokazujące wylogowanych lub odłączonych członków drużyny.

Naprawy błędów

  • RUCH POSTACI #01: Naprawiono błąd, który pozwalał na znacznie szybsze wchodzenie po schodach, kiedy postać poruszała się po skosie w pobliżu ściany.
  • DBNO PRZENIKANIE PRZEZ ŚCIANY: Naprawiono błąd związany z przenikaniem znokautowanych postaci przez ściany.
  • POD WODĄ: Naprawiono błąd, który pozwalał graczom przytrzymać broń pod wodą, podczas gdy w pobliżu skał.
  • NAPRAWA ŚLIZGANIA #01: Naprawiono błąd, który pojawiał się podczas wstawania, a zarazem wyjmowania broni. Błąd ten powodował, że podczas wstawania, postać wyglądała tak jakby się ślizgała.
  • NAPRAWA ŚLIZGANIA #02: Naprawiono błąd związany z czołganiem sie przed wylądowaniem z określonej wysokości. Błąd ten powodował, że podczas wstawania lub poruszania, postać wyglądała tak jakby się ślizgała.
  • ANIMACJE OGŁUSZENIA I STANIA W OGNIU: Naprawiono błąd związany z animacjami efektów granatu ogłuszającego i koktajlu Mołotowa. Błąd ten powodował że, wielokrotne kucanie/wstawanie/czołganie/zmiana wyposażenia, usuwało efekty animacji ogłuszenia i stania w ogniu.
  • ANIMACJA WYPOSAŻENIA: Naprawiono błąd, który powodował że, postacie czasami wyglądały jakby były nieuzbrojone.
  • UI GRACZA: Naprawiono błąd w związku z którym UI gracza czasami znikało z widoku obserwatora.
  • BŁĄD CELOWANIA #02: Naprawiono błąd związany z celowaniem, który powodował że, celowanie tuż po wyposażeniu się w broń było zawodne.
  • INTERAKCJA Z POJAZDAMI: Naprawiono błąd, powiązany z podnoszeniem motocyklu. Zdarzało się, że postać otrzymywała obrażenia od potrącenia, kiedy inny gracz podnosił motocykl.
  • POZYCJA POSTACI #03: Naprawiono błąd w związku z którym postać czasami obracała się, mimo że stała w miejscu. Błąd ten spowodowany był obracaniem ekranu o więcej niż 180 stopni w lewo lub w prawo.
  • RUCH POSTACI #01: Naprawiono błąd, który powodował że, postać ruszającą się przy ścianie, wyglądała tak jakby celowała lunetą.
  • PRZESKAKIWANIE: Naprawiono błąd, który powodował, że na niektórych wysokościach, postacie mogły przeskakiwać przez innych graczy.
  • RUCH POSTACI #02: Naprawiono błąd, który pojawiał się podczas wysiadania z motocykla. Zdarzało się, że postać była przerzucana na najwyższe piętro budynku.
  • ZGŁASZANIE SPAMOWANIA: Naprawiono błąd, w związku z którym gracz mógł być zgłaszany wielokrotnie za spamowanie. Błąd ten powodowany był ciągłym odtwarzaniem powtórek.
  • WYŚWIETLANIE PASKA HP W POCZEKALNI: Naprawiono błąd, który powodował, że pasek HP postaci wyświetlał się w poczekalni po wyjściu z ekranu odtwarzania powtórki.
  • POPPING #01: Naprawiono błąd w odtwarzaniu animacji, podczas gdy postać zbliża się do kół pojazdu buggy.
  • POPPING #02: Naprawiono błąd w odtwarzaniu animacji, podczas gdy postać kuca lub wstaje w pobliżu pojazdu.

Rankingi i regiony

  • Serwer/region jest teraz wybierany automatycznie, biorąc pod uwagę region gracza.
    • W razie dołączenia do gracza z innego regionu, system dobierania graczy automatycznie wybierze odpowiedni region.

  • Dodano system rankingowy:
    • W grze jest łącznie 8 rang.
    • Ranga jest przyznawana na podstawie punktów rankingowych.
    • Po rozegraniu dziesięciu meczów, zostanie przydzielona pierwsza ranga.
    • O awansie lub obniżeniu rangi decydować będą punkty rankingowe pokazane powyżej.

  • Ulepszona wizualizacja statystyk:
    • Ulepszono UI na ekranach kariery i rankingów.
    • Kariera:
      • Ulepszony UI sprawia że, dane takie jak ranga, zabicia, współczynnik zabić/śmierci, asysty, średnie zadane obrażenia, itp., są teraz bardziej widoczne.
    • Ranking:
      • UI wyświetla teraz czołową „100” rang.

Wybór mapy

  • Powraca funkcja wyboru mapy, która pozwala graczom na wybór poszczególnych map, na których życzą grać:
    • Oprócz poszczególnych map, można też dołączyć do gry wybierając funkcje szybkiego dołączenia.
    • Funkcja szybkiego dołączenia pozwala dołączyć się na losową mapę, zależnie od tego, gdzie czas dobierania jest najkrótszy.

System wymiany skórek

  • System wymiany skórek pozwala wymienić przedmioty w zamian za przedmiot wyższego poziomu.
    • Można wymienić kilka przedmiotów tego samego poziomu razem z BP, w zamian za jedną skórkę następnego poziomu.
    • Dokończenie wymiany wymaga dziesięciu przedmiotów. Maksymalny poziom, który można uzyskać na serwerach testowych, to rzadki (niebieski). Docelowo planujemy dodać więcej poziomów i przedmiotów do wymiany. Wymagana ilość BP także nie jest ostateczna, i może podlegać zmianom.
    • Ilość wymaganych BP określana jest w zależności od poziomu wymienianych przedmiotów. Jeśli BP lub przedmiotów jest niewystarczająco, nie będzie można dokończyć wymiany.

UI/UX

  • Dodano menu kołowe, aby zwiększyć wygodę użytkowania przedmiotów do leczenia i granatów:
    • Skróty klawiszowe do korzystania z poszczególnych funkcji to:
      • (G)/(F1): Granaty.
      • (~)/(F2): Przedmioty do leczenia/wspomagające.
      • (F4): Emotki.
    • Domyślny klawisz menu emotek (`) został zmieniony (F4).
    • Można używać wybrane przedmioty naciskając skróty klawiszowe. Aby anulować czynność, wystarczy kliknąć prawy przycisk myszy.
  • Dodano opcję ukrycia pseudonimu na ekranie informacji o zabójstwach.

  • Wprowadzono ikony alertów do wskaźnika ping:
    • Ikony alertów powyżej wskazują, po kolei, wysokie opóźnienie, wahania opóźnienia, utratę pakietów.
      • Wysokie opóźnienie: wskazuje, że ping jest bardzo wysoki.
      • Wahanie opóźnienia: wskazuje, że opóźnienie ulega częstym zmianom (tzw. skoki pingu).
      • Utrata pakietów: wskazuje, że stopień utraty pakietów jest bardzo wysoki.
    • Dodano ikonę, która pozwala sprawdzić którzy członkowie drużyny są wylogowani lub odłączeni.
    • Poprawiono widoczność, zachowując kolejność graczy pomiędzy poczekalnią i grą. Liczby i kolory graczy w grze są teraz ustalane na podstawie kolejności w poczekalni.
    • Dodano opcję zarządzania przybliżaniem i oddalaniem mini mapy.
    • Dodano funkcje automatycznego przeładowania:
      • Funkcja ta dostępna jest w opcjach, i domyślnie ustawiona jako „Wyłączony”.
      • Jeśli funkcja jest włączona, próba strzału przy pustym magazynku spowoduje automatyczne przeładowanie.

Wydajność

  • Poprawiono wydajność klienta gry, ulepszając renderowanie postaci.

Mecze niestandardowe

  • Poprawiono obliczanie uczestników w poczekalni:
    • Gracze ze statusem OBSERWATOR lub NIE PRZYPISANY nie są już więcej zaliczani jako uczestnicy gry.

Naprawy błędów

  • Naprawiono błąd, który pozwalał na znacznie szybsze wchodzenie po schodach, kiedy postać poruszała się po skosie w pobliżu ściany.
  • Naprawiono błąd związany z przenikaniem znokautowanych postaci przez ściany.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom przytrzymać broń pod wodą, podczas gdy w pobliżu skał.
  • Naprawiono błąd, który pojawiał się podczas wstawania, a zarazem wyjmowania broni. Błąd ten powodował, że podczas wstawania, postać wyglądała tak jakby się ślizgała.
  • Naprawiono błąd związany z czołganiem się przed wylądowaniem z określonej wysokości. Błąd ten powodował, że podczas wstawania lub poruszania, postać wyglądała tak jakby się ślizgała.
  • Naprawiono błąd związany z animacjami efektów granatu ogłuszającego i koktajlu Mołotowa. Błąd ten powodował że, wielokrotne kucanie/wstawanie/czołganie/zmiana wyposażenia, usuwało efekty animacji ogłuszenia i stania w ogniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował że, postacie czasami wyglądały jakby były nieuzbrojone.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym UI gracza czasami znikało z widoku obserwatora.
  • Naprawiono błąd związany z celowaniem, który powodował że, celowanie tuż po wyposażeniu się w broń, było zawodne.
  • Naprawiono błąd, powiązany z podnoszeniem motocyklu. Zdarzało się, że postać otrzymywała obrażenia od potrącenia, kiedy inny gracz podnosił motocykl.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym postać czasami obracała się, mimo że stała w miejscu. Błąd ten spowodowany był obracaniem ekranu o więcej niż 180 stopni w lewo lub w prawo.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postać ruszającą się przy ścianie, wyglądała tak jakby celowała lunetą.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na niektórych wysokościach, postacie mogły przeskakiwać przez innych graczy.
  • Naprawiono błąd, który pojawiał się podczas wysiadania z motocykla. Zdarzało się, że postać była przerzucana na najwyższe piętro budynku.
  • Naprawiono błąd, w związku z którym gracz mógł być zgłaszany wielokrotnie za spamowanie. Błąd ten powodowany był ciągłym odtwarzaniem powtórek.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pasek HP postaci wyświetlał się w poczekalni po wyjściu z ekranu odtwarzania powtórki.
  • Naprawiono błąd w odtwarzaniu animacji, podczas gdy postać zbliża się do kół pojazdu buggy.
  • Naprawiono błąd w odtwarzaniu animacji, podczas gdy postać kuca lub wstaje w pobliżu pojazdu.
zvr
Twoja reakcja