Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » PUBG Aktualizacja 1.0 #24 – Vikendi
Aktualizacje

PUBG Aktualizacja 1.0 #24 – Vikendi

Nadeszła zima. Aktualizacja #24 wprowadza coś, czym chcieliśmy się z wami podzielić już od kilku miesięcy – naszą nową mapę zimową, Vikendi!


Witajcie!

Nadeszła zima. Aktualizacja #24 wprowadza coś, czym chcieliśmy się z wami podzielić już od kilku miesięcy – naszą nową mapę zimową wielkości 6×6 km, Vikendi!Odosobniona północna wyspa w cieniu Mount Kreznic, Vikendi była siedzibą dla wielu atrakcji, firm i miast. Wybierzcie się w do kosmicznego Cosmodrome lub wróćcie z powrotem w przeszłość, przemieszczając się wśród gigantów z prehistorii w Dino Park. Zapraszamy do zabytkowego Castle lub do odwiedzenia winnicy. Vikendi jest tak piękna, jak i niebezpieczna i gracze, którzy wylądują na tej zamarzniętej ziemi będą musieli często oglądać sie za plecami, tym bardziej gdyż na świeżym śniegu trudno nie pozostawić swoich śladów! Dni są dość długie na Vikendi, ale i one dobiegają końca, aby pozostawić niebo zorzom polarnym i blasku księżyca.

Sądzimy, że Vikendi to mieszanka wszystkich najlepszych cech naszych poprzednich map i nie możemy się doczekać, aby usłyszeć waszej opinii na ten temat. Ale to jeszcze nie wszystko w tej aktualizacji! Wprowadzamy również dwa zupełnie nowe elementy gry, które będą dostępne wyłącznie na tej mapie: karabin szturmowy G36C (który zastępuje karabin szturmowy SCAR na Vikendi) i skuter śnieżny, aby poruszać się po lodowatym I zamarzniętym terenie. Zakończyliśmy również prace nad naszym ulepszonym systemie powtórek w grze, dając wam możliwość edytowania klipów, tworzenia ruchów kamery 3D i eksportowania waszych filmików tak, aby pokazać je reszcie społeczności PUBG! W tej aktualizacji udostępnimy również nasz nowy system spadania na spadochronie, który pozwoli wam powoli szybować lub jak najszybciej nurkować ku ziemi podczas swobodnego spadania, ulepsza animacje, a także pozwala odciąć spadochron przed wylądowaniem.

Mapa: Vikendi

  • Nowa mapa dostępna jest teraz na Publicznym Serwerze Testowy.
  • Podczas tej fazy, Vikendi będzie jedyną mapą dostępną do grania i jedynie w trybie squad. Vikendi nie jest jeszcze dostępna w meczach niestandardowych.

Rozgrywka na Vikendi

  • Vikendi jest mapą wielkości 6×6 km. Rozgrywka na tej mapie jest szybsza niż na Erangel i Miramar, ale jest bardziej taktyczna i wymaga innej strategii niż ta na Sanhok.
  • Gracze mogą rzucać śnieżkami podczas oczekiwania wejścia na pokład samolotu.
  • Pojazdy będą się znacznie ślizgać w śniegu lub obszarach pokrytych lodem. Przyspieszenie na lodowatym terenie jest powolne i jakiekolwiek manewry sprzyjają utraceniu ogólnej kontroli nad pojazdem.
  • Ślady postaci i pojazdów pojawiają się podczas podróżowania po terenach pokrytych śniegiem. Pomaga to wytropić przeciwników, jeśli niedawno przechodzili przez ten obszar:
    • Pamiętajcie, że ślady nie pozostają na śniegu na zawsze!

Czerwona strefa na Vikendi

  • Centrum czerwonej strefy pojawia się poza strefą gry.
  • Im mniejsza strefa gry, tym mniejsza czerwona strefa.

Niebieska strefa na Vikendi

  • Okrąg pierwszej niebieskiej strefy na Vikendi jest znacznie mniejszy niż na innych mapach, ale kolejne rozmiary okręgu zmieniają się mniej drastycznie:
    • Pozwala to na większą różnorodność niebieskich stref i na ciekawsze wymiany ognia.
  • Strategie używane na Erangel i Miramar w pierwszych trzech fazach działają również na Vikendi, lecz począwszy od czwartej fazy, niebieskie strefy będą zamykać się powolniej, podobnie jak na Sahnok. Uważamy, że doprowadzi to do dobrej równowagi między układaniem strategii i starciami przez czas trwania meczu.

Przedmioty

  • Ogólny współczynnik pojawiania się przedmiotów znajduje się gdzieś pomiędzy tym na Erangel i tym na Sanhok:
    • Hełmy poziomu 3 będą pojawiać się na mapie.
    • Kamizelki poziomu 3 będą pojawiać się częściej niż na innych mapach.
    • Spośród broni miotanej, granaty dymne pojawiają się najwięcej.

Nowa broń: G36C


Dodano nowy karabin szturmowy: G36C

  • G36C pojawiać się będzie tylko na Vikendi:
    • G36C dostosowany jest do amunicji kalibru 5,56 mm, z magazynkiem który może załadować do 30 pocisków (40 pocisków z powiększonym magazynkiem).
    • Broń ma dwie szyny montażowe (górną i dolną), które umożliwiają stosowanie wszystkich załączników z wyjątkiem kolb.

Nowy pojazd: skuter śnieżny


Dodano nowy pojazd: skuter śnieżny

  • Skuter śnieżny pojawiać się będzie tylko na Vikendi:
    • Jest to 2-miejscowy pojazd, który prowadzi się na śniegu i na lodzie znacznie lepiej niż inne pojazdy, lecz trudniej jest nim jeździć na innych terenach.

Edytor powtórek


Dodano system edytora powtórek

  • System ten pozwala na tworzenie dynamicznych klipów wideo z wielu różnych kątów kamery i dodawania efektów specjalnych przy użyciu powtórek.
  • Można również tworzyć ścieżki 3D dla kamery i kątów kamery oraz eksportować klipy:
    • Poradnik i tutorial systemu edytora powtórek zostanie zaktualizowany później.

Rozgrywka

  • Ulepszono animacje postaci używane podczas swobodnego spadania oraz skoków na spadochronie:
    • Ruchy postaci są znacznie bardziej płynne i zostały ulepszone, aby były bardziej realistyczne.
  • [JUŻ WKRÓTCE] Ulepszenia systemu spadania na spadochronie:
    • Zaktualizowany system spadania na spadochronie zostanie wprowadzony na serwerze testowym 10 grudnia. Czekamy na wasze opinie na temat tej zaktualizowanej funkcji!
  • Swobodne spadanie:
    • Klawisz (lewy Shift) pozwala na spadanie pełną prędkością w kierunku ziemi.
    • Szybkość manewrowania, tak jak i czas reakcji i precyzja sterowania, jest teraz znacznie większa.
  • Spadanie na spadochronie:
    • Dodano nowe animacje spadania i zwiększoną ogólną kontrolę i szybkość reakcji.
    • Klawisz (lewy Shift) pozwala na spadanie pełną prędkością (szybsze spadanie, mniejszy zasięg).
    • Klawisz (lewy Ctrl) pozwala na szybowanie (powolniejsze spadanie, większy zasięg)
      Wprowadzono możliwość odcięcia spadochronu, gdy postać jest stosunkowo blisko ziemi.
      • Pomoże to graczom wylądować o wiele wcześniej, aby jak najszybciej uzyskać broń. Jeśli spadochron zostanie odcięty na zbyt wysokim pułapie, postać otrzyma obrażenia od upadku.
    • Dodano nowe animacje lądowania:
      • Lądowanie przy szybkiej prędkości może spowolnić przez krótki czas, ponieważ postać jest zmuszona do manewrowania w celu ograniczenia szybkości spadania i ostatecznego zahamowania spadochronu.
    • Spadochron nie znika natychmiast i pozostaje widoczny na krótką chwilę po wylądowaniu.
  • Ulepszone efekty trafień:
    • Ulepszono wygląd cząsteczek krwi trafionych postaci.
    • Ulepszono wygląd efektu krwi, która pojawiają się na ekranie po otrzymaniu obrażeń od innych graczy.
  • Nieznacznie zwiększono opóźnienie pomiędzy pojedynczymi strzałami z M16A4.
  • Gracze otrzymują teraz obrażenia od koktajli Mołotowa, które uderzają w ich pojazd:
  • Koktajle Mołotowa które uderzają wokół pojazdu nie będą zadawały obrażeń postaciom wewnątrz. Dotyczy to również pojazdy które przejeżdżają przez obszar na którym koktajl Mołotowa uległ już wybuchowi.

System tytułów przetrwania


Wprowadzono system tytułów przetrwania

  • Zmieniono system rankingowy (sezon 1) na system tytułów przetrwania (sezon 2).
  • Więcej szczegółowych informacji można uzyskać w Lisćie od deweloperów: system tytułów przetrwania.

Interfejs i doświadczenie użytkownika

  • Zmieniono ogólny motyw lobby z okazji wprowadzenia naszej najnowszej mapy – Vikendi:
    • Wprowadzono motyw środowiska pola śniegu.
    • Wprowadzono efekt śniegu.
    • Wprowadzono nowy podkład muzyczny.
  • Ulepszono funkcje sklepu:
    • Dodano funkcje sortowania według następujących opcji: „Polecane”, „Najnowsze”, „Cena: kolejność malejąca” i „Cena: kolejność rosnąca”.
    • Podczas podglądu przedmiotów w sklepie, tylko przedmiot wybrany do podglądu, będzie pokazany na postaci. Wszystkie inne przedmioty założone przez postać będą ukryte.
    • Podczas podglądu skórek hełmów, makijażu lub innych elementów obejmujących twarz, wszystkie inne przedmioty założone na głowie będą ukryte.
    • Połączono menu „KARIERA” i „RANKING” w statystykach w menu „sezon”
    • Dodana opcja włączenia i wyłączenia poradnika dla skrótów klawiszowych na ekranie:
      • Można przełączyć przewodnik po naciśnięciu klawiszy (Alt) + (K).
      • Można zmienić domyślne działanie tej funkcji w menu „USTAWIENIA”, w zakładce „ROZGRYWKA”.
  • Ulepszony interfejs selekcji map i trybów rozgrywki.
  • Tryb szkoleniowy jest teraz dostępny w menu „GRAJ”, obok przycisku „PUBLICZNY MECZ”.

Wydajność

  • Zoptymalizowano renderowanie liści i roślinności.
  • Ulepszono wydajność procesora dzięki optymalizacji procesu tworzenia obiektów.
  • Zwiększono wydajność GPU dla średnich i niskich ustawień graficznych poprzez dostosowanie jakości grafiki związanej z post-processingiem.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd polegający na tym, że każda broń miała inne opóźnienie między przeładowaniem a strzałem.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pojazdy czasami przemieszczały się przez postacie, podczas staczania się ze wzgórza.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający otworzenie menu systemu po kliknięciu określonego miejsca na przycisku.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że czołganie tuż obok ściany w trybie FPP, powodowało przenikanie broni przez ściany.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że oglądanie postaci w trybie powtórki skutkowało niepoprawnym funkcjonowaniem kamery podążającej.
  • Naprawiono błąd, który powodował nagły spadek wyświetlanych klatek podczas wielokrotnego przełączania opcji głosowych i dźwiękowych.
  • Naprawiono błąd, który powodował ze wskaźnik regionu serwera pod wskaźnikiem PŻ wyświetlał „Nieznany” region.
    • Wskaźnik regionu nie będzie wyświetlany, dopóki nie rozpocznie się odliczanie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że animacje postaci wyglądały nienaturalnie, gdy potrącone przez pojazd poruszający się po wzgórzu.
  • Naprawiono błąd spowodowany ponownym uruchomieniem lobby, który powodował ze przyciski „OTWÓRZ SKRZYNIĘ” i „PODGLĄD” były wyświetlane po lewej stronie ekranu na stronie inwentarzu sklepu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w trybie powtórki podczas skoku na spadochronie kamera spadała pod ziemię.
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że kąt widzenia oglądanego gracza różnił się od rzeczywistego kąta widzenia gracza.
zvr
Twoja reakcja