Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » PUBG Aktualizacja 1.0 #25
Aktualizacje

PUBG Aktualizacja 1.0 #25

Aktualizacja #25 jest już dostępna na Publicznym Serwerze Testowym (PTS). Każdy, kto posiada kopię PUBG może pobrać i uczestniczyć w tym teście.


Od wydania Vikendi minął już miesiąc. W międzyczasie, zebraliśmy i przenalizowaliśmy dane i opinie społeczności na temat naszej najnowszej mapy, na podstawie których przygotowaliśmy aktualizację #25. Oprócz zmian w regulacji pojawiania się przedmiotów na Vikendi, nadchodząca aktualizacja nie tylko doda nową broń, nowy dodatek i nowe ustawienie pogody, ale też będzie zawierać rozmaite poprawki i ulepszenia.

Uwaga: aby czas dobierania do gry był jak najszybszy, aktualizacja #25 na Publicznym Serwerze Testowym będzie ograniczona do map Sanhok i Vikendi oraz trybów squad i FPP.

Nowa broń: Bizon

  • Dodaliśmy nowy pistolet maszynowy – Bizon:
    • Jest on dostępny tylko na Vikendi i Erangel.
    • Korzysta z amunicji 9 mm, domyślnie mieści 53 naboje.
    • Jedyne dodatki to tłumiki i celowniki
      • Nie korzysta z różnych chwytów i magazynków.

Nowy dodatek: celownik boczny

  • Wprowadziliśmy celownik boczny:
    • Jest to nowy celownik dla broni z miejscem na drugi celownik:
    • Kombinacja przycisków (Alt) + PPM przełącza pomiędzy zamontowanymi celownikami.
    • Celownika bocznego można używać z następującymi modelami broni:
      • Karabiny szturmowe (AR): Beryl M762, AKM, AUG, M416, Mutant, QBZ, SCAR-L.
      • Karabiny wyborowe (DMR): SLR, Mini14, Mk14, QBU, SKS.
      • Karabiny snajperskie (SR): AWM, M24, Kar98k.
      • Pistolety maszynowe (SMG): UMP, Vector, Bizon
      • Strzelby: S12K.
      • Ręczne karabiny maszynowe (LMG): M249.
    • Główny celownik używany przy celowaniu zależy od miejsca zamontowania celownika bocznego i lunety:
      • Jeśli zamontujecie tylko celownik boczny, domyślnie używany będzie celownik boczny.
      • Jeśli zamontujecie celownik boczny po lunecie, domyślnie używana będzie luneta.
      • Jeśli zamontujecie lunetę po celowniku bocznym, domyślnie używany będzie celownik boczny.
    • Po aktualizacji pozycja i kąt broni w trybie ADS mogą być nieco inne. Wszystkie cechy wpływające na rozgrywkę, takie jak pozycja lunety w ADS, pole widzenia i odrzut, pozostaną jednak bez zmian.

Nowy pojazd: motocykl śnieżny

  • Motocykl śnieżny to nowy pojazd, dostępny tylko na Vikendi:
    • Jest szybszy i zwrotniejszy niż skuter śnieżny, ale o wiele mniej wytrzymały i łatwy do zniszczenia.
    • Na Vikendi nie będzie się już pojawiał zwykły motocykl.

Świat

  • Dodaliśmy nowe ustawienie pogody na Vikendi.
    • Blask księżyca: chociaż jest to nocne ustawienie, wielki świecący superksiężyc i jasna zorza polarna pomogą ci wykrywać wrogów.

Rozgrywka

  • Zmniejszono ilość obrażeń zadawanych kamizelkom:
    • Dotychczasowe obliczenia obrażeń nakładały na kamizelki 100% obrażeń.
    • Zmodyfikowano kamizelki, by otrzymywały mniejsze obrażenia.
  • Zmodyfikowano system obrażeń od broni miotanej:
    • Obrażenia i efekty są teraz prawidłowo nakładane na postacie chowające się za niewielkimi przeszkodami, takimi jak cienkie słupki.
  • Wskaźnik trajektorii jest teraz prawidłowo pokazywany do momentu opuszczenia przez broń dłoni postaci.
  • Skrócono opóźnienie przy otwieraniu spadochronu:
    • Gracze będą teraz mogli dużo wcześniej zmieniać kierunek lotu.
  • Zmodyfikowano niebieską strefę na Vikendi:
    • Niebieska strefa będzie generowana dalej od środka.
    • Zwiększono obrażenia w ostatniej strefie.
  • Zmodyfikowano pojawianie się broni na Vikendi:
    • Zmniejszono liczbę pistoletów maszynowych (SMG), zwiększono liczbę karabinów szturmowych (AR).
    • Zmniejszono liczbę karabinów wyborowych (DMR):
      • Karabinów snajperskich (SR) pojawia się tyle samo.
    • Zmniejszono liczbę hełmów i kamizelek 3. poziomu.
    • Poprawiono częstotliwość pojawiania się dodatków.
    • Szczegóły można znaleźć w artykule List od deweloperów: regulacja pojawiania się przedmiotów na Vikendi.

Wydajność

  • Zoptymalizowano wydajność działania gry przez zmianę liczby śladów stóp wyświetlanych wokół postaci na Vikendi.
  • Złagodzono spadki liczby klatek w poczekalni i ekwipunku.

Przepustka Survivor: Vikendi

  • Teraz można odebrać wszystkie nagrody z „ZAOPATRZENIE” naraz.
  • Teraz można odebrać wszystkie nagrody z ekranu nagród przepustki naraz:
    • Wystarczy kliknąć „PRZYJMIJ WSZYSTKO” w lewym dolnym rogu ekranu, aby otrzymać wszystkie nagrody do odebrania.
  • Zmieniliśmy liczbę wymian misji dziennych z 1 do 3 misji dziennie.
  • Wyważenie trudnych misji:
    • Poprawiliśmy kilka bardzo trudnych misji z list misji dziennych i tygodniowych.
    • Zmiany nie dotyczyły wcześniej ogłoszonych misji.

Interfejs i doświadczenie użytkownika

  • Ulepszono system ustawień zaproszeń do drużyny i zmiany statusu:
    • Przy użyciu ustawień zaproszeń do drużyny można teraz kontrolować, skąd otrzymuje się zaproszenia:
      • Wszystkie: przyjmujecie zaproszenia od wszystkich graczy.
      • Tylko znajomi: przyjmujecie zaproszenia od znajomych z listy.
      • Zablokuj wszystkie: zablokujecie wszystkie zaproszenia do drużyny.
    • Można także przestawić status na online lub offline w menu systemu znajomych.
      • Przy ustawieniu „OFFLINE” wszyscy gracze będą widzieć status offline i nie będziesz otrzymywać zaproszeń.
  • Usunięto znacznik powiadomienia o nowych przedmiotach z lewego menu na stronie przedmiotów w menu sklepu.
  • Po wybraniu opcji „NOWE” na karcie sortowania strony przedmiotów skrzynki będą miały pierwszeństwo nad pojedynczymi przedmiotami z tego samego dnia.
  • Zwiększono widoczność widgetu interfejsu znajdującego się na dole ekranu gry.
  • Wprowadzono dodatkowe opcje gry:
    • Dodano opcję ustawienia broni domyślnego trybu strzału.
    • Dodano klawisz celownika bocznego, nowego dodatku. Domyślna kombinacja klawiszy to: (Alt) + PPM.
    • Dodano klawisz wyświetlania informacji o broni. Domyślny klawisz to: (J).
  • W razie niepowodzenia zakupu z powodu problemu ze Steam pojawi się komunikat o nieudanym zakupie.

Skórki i przedmioty

  • Dodano skórkę broni BattleStat.
  • Po nałożeniu skórki BattleStat na broni będzie wyświetlana liczba graczy zabitych tą bronią:
    • Naciśnięcie domyślnego klawisza (J) w czasie gry, pozwoli od razu zobaczyć liczbę graczy zabitych tą bronią.
  • Przed nazwą broni pojawia się tag [BATTLESTAT], a liczba graczy zabitych bronią z tą skórką będzie widoczna również na podglądzie na stronie skórki.
    • Zabójstwa są liczone tylko wówczas, gdy ze skórki korzysta jej pierwotny właściciel:
    • Jeśli gracz, który nie jest właścicielem skórki, podniesie broń z nałożoną skórką BattleStat, panel pokazujący liczbę zabójstw będzie zablokowany, a nowe zabójstwa nie będą odnotowywane.
  • Panel jest też zablokowany w wypadku, gdy właściciel przedmiotu ze skórką BattleStat jest niejasny, na przykład na rynku albo w sklepie.
  • Przedmiot można sprzedać na rynku, a kiedy własność przechodzi na innego gracza, liczba zabójstw odnotowanych na skórce jest zerowana.
  • Liczba zabójstw zostanie wyzerowana, kiedy gracz wymieni skórkę broni na BP.
  • Skórki broni BattleStat można kupić za 10 BP na serwerze testowym w celu testu systemu. Kiedy aktualizacja trafi na główne serwery, przedmiot będzie do nabycia w skrzynce za BP, którą można otworzyć kupionym kluczem.
  • Dodano nową skrzynie „SKRZYNIA POLICJI WSCHODNIEGO ERANGEL”:
    • Skrzynia będzie dostępna poczynając od 30 stycznia.
    • Można ją otworzyć kluczem „KLUCZ DO SKRZYNI POLICJI WSCHODNIEGO ERANGEL”.
    • W skrzynce „SKRZYNIA POLICJI WSCHODNIEGO ERANGEL” można znaleźć przedmiot „[BATTLESTAT] Industrial Security – AKM” (prawdopodobieństwo jest bardzo małe).
    • Prawdopodobieństwo trafienia każdego z przedmiotów w „SKRZYNIA POLICJI WSCHODNIEGO ERANGEL”:

  • Skład losowych skrzynek i ich prawdopodobieństwo zmieniono w związku z dodaniem skrzynki „SKRZYNIA POLICJI WSCHODNIEGO ERANGEL”:
    • Do losowych skrzynek dodano skrzynkę „JESIEŃ 2018”.
    • Prawdopodobieństwo losowych skrzynek:

  • Jakość przedmiotów z wydarzeń została poprawiona do odpowiedniej wartości:
    • Zmieniono ustawienia przedmiotów, by można było wymieniać przedmioty na odpowiednią liczbę BP zależnie od ich jakości.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, na skutek którego pole widzenia w widoku z perspektywy trzeciej osoby zmieniało się tylko przy poruszaniu ekranem z wciśniętym klawiszem ALT.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego efekty krwi nie działały właściwie w niektórych trybach usługowych.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego koła emotek były czasem wyświetlone inaczej w czasie gry, a inaczej poza grą.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego czasami było słychać odgłos kroków po opróżnieniu UZI.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego zrzuty czasami zakopywały się w ziemi, po czym wracały na powierzchnię po wylądowaniu.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego położenie pojazdów czasem było pokazywane inaczej.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego interfejs kolegi z drużyny był wciąż wyświetlany, nawet jeśli wyszedł on z gry przed rozpoczęciem meczu.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego informacja o zabójstwie nie była wyświetlana prawidłowo, kiedy gracz został zabity pięściami.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postać czasem nie używała przedmiotów leczących, jeśli klawisz naciśnięto w czasie ataku wręcz.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego pseudonim i treść zgłoszenia czasami nie pojawiały się podczas oglądania gracza prowadzącego pojazd.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego kamera czasami była skierowana w przeciwną stronę w trybie death cam i powtórki.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego czasami wyświetlany był komunikat „Brak broni miotanej”, kiedy wybrano nieużywaną broń miotaną (za pomocą klawisza użycia wyznaczonej broni).
  • Naprawiono błąd, na skutek którego silnik motocykla czasami się nie wyłączał po tym, jak gracz z niego zsiadł.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postać czasami nie mogła zabrać wyposażenia, chociaż miała na nie miejsce.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego skuter czasami gwałtownie się trząsł w trybie widza, death cam i powtórki.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego korzystanie z przedmiotu było czasem przerywane, jeśli naciśnięto klawisz kucnięcia/wychylenia, a kucnięcie, wychylenie i zmiana siedzenia były przypisane do tego samego klawisza.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postać gracza czasami nie otrzymywała obrażeń, kiedy postać opuszczała pojazd w odpowiednim momencie przy zderzeniu z obiektem.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego czasami było widać migocący powidok przy wychodzeniu z trybu ADS z dołączoną lunetą w widoku z pierwszej osoby.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego pojazd czasem znikał, kiedy gracz wyszedł z klienta gry i wrócił do gry, przebywając w pojeździe.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego ekran poczekalni nie zawsze był wyświetlany właściwie w proporcjach 32:9.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postacie czasami uzyskiwały nadmierną prędkość chwilową w chwili zderzenia postaci z pojazdem.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego ekrany poczekalni czasami nakładały się na siebie przy małej liczbie klatek.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego interfejsy broni czasami nakładały się na siebie, jeśli szybko zmieniono broń dwa razy.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego czasami po naciśnięciu klawisza (Delete) w trybie widza znacznik nie był usuwany.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego czasami tylne koło motocykla łatwo się unosiło i wywracało motocykl przy zmniejszaniu szybkości i zmianie kierunku.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego czasami dawało się otworzyć drzwi ze zbyt dużej odległości w widoku z perspektywy trzeciej osoby:
    • Teraz da się otworzyć tylko drzwi w zasięgu rąk.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego pojazdy czasami zacinały się na pewnej konstrukcji na Erangel.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego głazy w pewnym miejscu na Erangel nie były widoczne z daleka.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego kule przechodziły przez ogrodzenie tylko z jednej strony na pewnym moście na Sanhok.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego w pewnym miejscu na Sanhok brakowało obiektów.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postacie czasami przechodziły przez pewną konstrukcję na Sanhok, a czasem się zacinały.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postacie czasami przechodziły przez ziemię w pewnym miejscu na Sanhok.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postacie nie mogły wstać w sąsiedztwie pewnego kamienia na Sanhok.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postacie czasami przechodziły przez pewne miejsce na Sanhok, a czasem się zacinały.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego kule nie przechodziły przez pewne ogrodzenie na Vikendi.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego w pewnym miejscu na Vikendi nie można było podnieść przedmiotów.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego postacie czasami mogły otwierać drzwi zza ściany pewnej budowli na Sanhok.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego liście w pewnych miejscach na Vikendi wyglądały, jakby unosiły się w powietrzu.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego ślady stóp nie były wyświetlane po podskoczeniu i przemieszczeniu się na polu śniegowym na Vikendi.

Znane problemy

  • Bieżące problemy:
    • Skórki UMP mogą zostać założone na pistolet maszynowy Bizon.
    • Tekst informacji BattleStat pokrywa interfejs, jeśli gracz ma wiele skórek w ekwipunku.
    • Broń miotana nie zadaje obrażeń określonym pojazdom:
      • Gracze wewnątrz pojazdów otrzymają obrażenia w normalny sposób.
    • Skorpion jest niepoprawnie skategoryzowany jako pistolet maszynowy zamiast pistolet, powodując problemy związane z zaliczaniem celów w misjach przepustki Survivor.
    • W trybie wojny z ustawieniem plutonu, interfejs który przedstawia pozostałych graczy zespołów czerwonego i niebieskiego przedstawia niepoprawne informacje.
  • Rozwiązane problemy:
    • Czat głosowy nie działał w lobby (menu główne).
zvr
Twoja reakcja