Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » PUBG aktualizacja XBOX – ogromne zmiany!
Aktualizacje

PUBG aktualizacja XBOX – ogromne zmiany!

Aktualizacja PUBG dla XBOX

Serwer PTS

Powrócił serwer testowy (PTS). Przez ostatni miesiąc niewiele się działo, ale wraz z tą aktualizacją pojawia się masa nowych treści! Przypominamy wszystkim, którzy jeszcze nie mieli styczności z PTS, że to osobny serwer PUBG, który jest dostępny dla każdego posiadacza PUBG.

Celem serwera jest wyłapanie błędów, które mogą się pojawić po wprowadzeniu aktualizacji, tak aby można było je wyeliminować zanim update trafi na serwery live. Wszystkie poniższe zmiany trafiają na PTS, ponieważ autorzy chcą się im przyjrzeć, aby uniknąć błędów na głównym serwerze.

Żeby zalogować się na serwerze testowym, musicie posiadać własną kopię PUBG i w sklepie Microsoftu odnaleźć pozycję – PUBG Test Serwer.

Serwer będzie otwarty od 10.07 od 5:30 rano, do 16.07 do 9 rano. Będą dostępne obie mapy, ale będziemy mogli grać tylko na serwerach NA. Być może niektóre tryby będą ograniczone, ponieważ jest dużo mniej graczy i autorzy nie chcą wydłużać niepotrzebnie kolejkowania. To może ulec zmianie w późniejszych terminach testów, o ile będzie wystarczająca liczba graczy.


Broń i balans przedmiotów

Broń

  • Pistolety – zwiększono obrażenia P92, P1911, P18C, R1895, R45
  • Strzelby (shotgun):
    • zwiększono obrażenia oraz zasięg efektywny
    • modyfikacje do shotgunów teraz są mniej efektywne w zmniejszaniu rozrzutu
    • zwiększono obrażenia po trafieniu w kończyny
    • nieznacznie zmniejszono obrażenia S686 i S1897
    • zmniejszono rozrzut pelletu
    • modyfikacja Choke będzie dostępna dla obżyna (sawed-off)
  • Pistolety maszynowe:
    • dostosowano SMG żeby były bardziej efektywne w walce na krótkich dystansach
    • zwiększono obrażenia po trafieniu w kończyny
    • nieznacznie zmniejszono obrażenia Micro UZI, UMP9, Vector
    • zmniejszono pionowy odrzut we wszystkich pistoletach maszynowych
    • zmniejszono odrzut i kołysanie celownika podczas poruszania się w trybie celowania ADS
    • przyspieszono przejście w tryb ADS
    • zwiększono szansę na pojawienie się Vectora na mapie, kosztem UMP-9 – ogólna szansa na spawn SMG pozostała bez zmian
  • AR
    • przemodelowano karabiny szturmowe, tak aby żadnej z nich nie był lepszy od drugiego w sile ognia, ale nadal zachowano przewagi poszczególnych typów w konkretnych sytuacjach
    • nieznacznie zmniejszono obrażenia N16A4, SCAR-L, AUG, M416
    • zwiększono czas przeładowania o 30% dla SCAR-L, M16A4, M416
    • zwiększono czas przeładowania o 10% dla AKM
    • zwiększono odrzut poziomy i pionowy dla wszystkich karabinów szturmowych, poza AKM
    • zmniejszono współczynnik powrotu do normy po odrzucie dla wszystkich karabinów szturmowych
    • nie można korzystać z celowników 8x i 15x z wszystkimi AR
    • zmodyfikowano animację odrzutu dla wszystkich AR
    • pierwszy strzał z M16A4 ma teraz mniejszy odrzyut
  • DMRs
    • zwiększono modyfikator obrażeń dla głowy, torsu i kończyn
    • zmniejszono obrażenia SKS
    • nieznacznie zwiększono obrażenia VSS i Mini14
    • zwiększono odrzut poziomy i pionowy dla wszystkich DMR
    • zmniejszono współczynnik powrotu do normy po odrzucie dla wszystkich DMR
    • zwiększono szansę na pojawienie się na mapie dla wszystkich DMR
    • DMR teraz używają modyfikacji do broni karabinów szturmowych oraz modyfikacji karabinów snajperskich
  • Karabiny snajperskie (SR)
    • zmniejszono podstawowe obrażenia M24 z 88 do 79
    • M24 będzie pojawiał się na mapie i nie będzie już obecny w zrzutach
    • modyfikacje do broni – quickdraw magazine i extended quickdraw magazine – będą się pojawiać tylko w zrzutach
  • Inne bronie
    • nieznacznie zwiększono obrażenia DP28 i M249
    • nie można korzystać z celowników 8x i 15x z DP28 i M249
    • zmniejszono czas przeładowywania kuszy z 4 do 3,5 sekundy
    • dostosowano bujanie broni dla wszystkich typów (nieznacznie zwiększano bujanie).
    • teraz bujanie broni podczas ruchu będzie zmniejszone jeśli korzystamy z podkładki pod policzek (modyfikacja cheek pad)
  • Inne przedmioty:
    • hełm poziomu 3 pojawia się tylko w zrzutach i 1 sztuka jest zawsze gwarantowana w skrzyni
    • zmniejszono rate dla spawnu modyfikacji extended quickdraw magazine dla karabinów szturmowych
    • adrenalina pojawia się również na mapie świata (rate jest ustawiony na niski)
    • zmniejszono czas używania adrenaliny z 8 do 6 sekund
    • Tactical stock i cheek pad teraz są mniej efektywne w regulowaniu odrzutu, ale zwiększają szybkość przy celowaniu ADS

 

SLR

  • DMR strzelający pociskami 7.62 mm
  • 10 pocisków w magazynku (20 po modyfikacji)
  • pojawia się na mapie
  • SLR jest potężniejszy od SKS, ale ma większy odrzut. Kontrola odrzutu jest kluczem do efektywnego korzystania z SLR.


Nowy pojazd Mirado

  • tylko na Miramar
  • szybki, czteroosobowy
  • do znalezienia w głównych miastach

Modyfikacje broni

  • Duckbill – modyfikacja do strzelb (S1897, S12K). Zmniejsza pionowy rozrzut, ale zwiększa poziomy.
  • Light Grip – zmniejsza odrzut pierwszego strzału lub pojedynczego strzału o 15%, kopnięcie po strzale w animacje zostało zmniejszone do 20% z 30%. Modyfikacja do: AR, SMG, DMR (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS, Vector).
  • Thumb Grip – zmniejsza pionowy odrzut, ale zwiększa zwiększa poziomy. Zwiększa również czas przejścia po odrzucie do stanu normalnego. Modyfikacja do: AR, SMG, DMR (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Half Grip – zmniejsza poziomy i pionowy odrzut i zmniejsza czas potrzebny do przejścia po odrzucie do stanu normalnego. Modyfikacja do: AR, SMG, DMR (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Scope 3x – Celownik z przybliżeniem 3x z podświetloną siatką. Do znalezienia na mapie.
  • Scope 6x – Celownik z przybliżeniem 3x- 6x. Do znalezienia na mapie (rzadki rate).

Granaty

Zmiany w grantach rozpryskowych, ogłuszających i koktajlach Mołotowa.

  • Zmiana wagi:
    • rozpryskowe z 12 do 18
    • Mołotow z 18 do 16
    • dymny z 16 do 14
    • ogłuszający z 14 do 12
  • Zwiększono obrażenia granatu rozpryskowego i jego efektywny zasięg:
    • zasięg śmiertelnych obrażeń z 2,6m na 3,5m
    • średnie obrażenia z 3,5m na 8,5m
    • niskie obrażenia z 8,5m na 10m
  • Zwiększono efektywność granatów ogłuszających
  • Mołotow ma teraz nowe efekty oraz większe obrażenia

Poruszanie się postaci

  • zmniejszono prędkość poruszania się, podczas gdy korzystamy z karabinów szturmowych, M249 i DP28 oraz strzelb. Używana broń wpływa na prędkość poruszania się i sprintu.
  • usunięto opóźnienia przy pierwszym strzale jeśli nasza postać nie jest w czasie sprintu
  • zakres wstrząsu kamery po otrzymaniu obrażeń jest uzależniony od wielkości obrażeń
  • łodzie teraz toną, gdy zostaną zniszczone
  • zmniejszono efektywność podczas ukrywania się pod wodą
    • czas nurkowania ograniczono do 15 sekund z 35 sekund
    • kiedy brakuje nam powietrza dostajemy 10 obrażeń na sekundę zamiast 4
    • teraz potrzebujemy 4 sekund na odnowienie powietrza po wynurzeniu, zamiast 1

UI

  • dodano marker, który wskazuje ścieżkę lotu
  • dodano informację pojawiającą się w momencie, gdy nie możemy używać przedmiotów leczących

Dźwięki

  • dodano plugin, który sprawia, że wystrzały są bardziej realistyczne

Wydajność

  • poprawiono proces renderingu modelu postaci
  • poprawiono animację poruszania się i lotu z samolotu na wyspę, żeby zwiększyć płynność przy większej liczbie graczy
  • poprawiono kod, co ma wpłynąć na przepustowość sieci
  • polepszono animację jazdy na rowerze
  • celowanie zostało zoptymalizowane
  • zoptymalizowano obiekty na mapie
  • efekty dymy zostały zoptymalizowane
zvr
Twoja reakcja