Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Serwer testowy PC 1.0 – Aktualizacja #2
News

Serwer testowy PC 1.0 – Aktualizacja #2

Serwer testowy został uruchomiony po raz drugi, gdyż jego pierwsza wersja nie była wystarczająco stabilna.

Wypróbuj nową wersję gry już teraz!

Co prawda, nie jest to jeszcze w pełni stabilna wersja, jednak gracze zostali dopuszczeni do testów, które potrwają jeszcze przez całą noc – do godziny trzeciej (15.11.2017 03:00). Wtedy znów przyjdzie nam czekać kilka tygodni do kolejnej wersji beta. Tymczasem jednak zapraszamy do spróbowania swoich sił po wielu zmianach i pozostawienia feedbacku twórcom.


Szczegółowy opis aktualizacji:

Zmiany w balistyce    

Jeśli chodzi o balistykę, zmieniliśmy efekt oporu pocisku, celność i strefy trafień, aby nadać im bardziej realistycznego odczucia, co się tyczy również zbalansowania broni. Poniżej możecie dokładniej zapoznać się ze zmianami. Będziemy używać bardziej zaawansowanych równań, aby wyliczać szkody, o czym poinformujemy dokładniej po zakończeniu tego testu.

Cały czas staramy się dopracowywać balans broni, dodając nieco więcej realizmu, oczywiście odpowiednio to wyważając.  Jednym z elementów balansu jest nasz plan poprawienia balistyki. Od jakiegoś czasu ogłaszamy nadchodzące zmiany związane z trajektorią pocisków oraz zachowaniem broni. Na serwery testowe wprowadzamy teraz pierwszą iterację.

Zmiany obejmują wiele elementów.  Najbardziej zasadniczym jest dodanie efektu oporu pocisku, który wpływa na krzywą balistyczną. Zasada działania jest prosta: pocisk traci swoją prędkość z czasem. Podobnie dzieje się  w prawdziwym życiu. Dla danego dystansu opad pocisku będzie większy niż wcześniej, gdyż oprócz grawitacji będzie na niego działała siła oporu powietrza.. Dla karabinów szturmowych, na krótkich dystansach, zmiana będzie ledwo widoczna. Stanie się bardziej zauważalna na odległości 300 metrów.

Po drugie, zmieniliśmy celność broni opierając nowe wartości na parametrach prawdziwych odpowiedników. W związku z tą zmianą część broni stanie się nieznacznie mniej celna, a część bardziej.

Inną rzeczą, której się przyjrzeliśmy jest  przyrządów celowniczych. Dostosowując nową balistykę, zmieniliśmy sposób zerowania broni na bardziej realistyczny. W rezultacie każda broń będzie miała właściwy sobie zakres zerowania. Kolimator oraz celownik holograficzny są wyzerowane na krótkich dystansach, ale za to zyskały możliwość dostosowanie intensywności kropki (domyślnie – kółko myszy). Czubek strzałki w Lunecie 4x jest wyzerowany na odpowiednio 50 i 100 metrów dla pistoletów i pozostałych broni. Lunety o większym powiększeniu będą miały teraz dodatkowo możliwość regulacji przybliżenia (domyślnie – kółko myszy).

*Zerowanie dla 4x jest takie samo jak wcześniej i będzie zmienione w kolejnej aktualizacji.

Na koniec wprowadziliśmy zmiany związane ze strefami trafień.  Początkowy system był zbyt uproszczony i czasami niesprawiedliwy dla graczy. Z nowym schematem, problematyczny obszar szyi będzie chroniony przez hełm. Strzelanie w dłonie i stopy również będzie mniej efektowny niż wcześniej. Oprócz regularnych bonusów za trafienie w odpowiednią strefę, uszkodzenia będą zależały od typu broni.

Wszystkie te zmiany pozwolą nam dalej zbalansować użycie i funkcjonalność różnych typów broni.

Prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, że zmiany te nie są finalne, można powiedzieć, że eksperymentalne i nadal pracujemy nad dołożeniem większej ilości dodatków.

PRZED

PO

Na pocisk działa jedynie siła grawitacji,  prędkość jest stała (krótki czas lotu, mały opad pocisku)

Na pocisk działa siła grawitacji i opór powietrza, prędkość spada z upływem czasu  (długi czas lotu, duży opad pocisku)

Większość broni jest bardzo dokładna, poza pistoletami maszynowymi

Wszystkie bronie są całkiem dokładne do średniego zasięgu (300m)

Zerowanie jest parametrem broni, niezależnie od zamontowanego przyrządu celowniczego

Zerowanie jest parametrem przyrządu celowniczego

Intensywność celownika nie może być zmieniona w red dot lub celownikach holograficznych

Intensywność celownika można manualnie dostosować do warunków oświetleniowych

Uszkodzenia kończyn to 50% szkody całości

Uszkodzenia kończyn są zróżnicowane (im bliżej klatki piersiowej tym uszkodzenie jest większe)*Dodatek pojawi się później- nie w piewszym teście).

Szyja nie jest chroniona przez hełm, brak bonusu za szkody

Szyja jest chroniona przez hełm, ale trafienie zapewnia jedynie 75% bonusu za strzał w głowę

Takie same wartość uszkodzenia dla wszystkich broni

Różne wartości uszkodzeń w oparciu o rodzaj broni

Optymalizacja Klienta            

  •        Optymalizacja danych terenu w celu zmniejszenia zużycia pamięci
  •        Zmniejszono problemy związane z lagami podczas ładowania terenu
  •        Zmniejszono problemy z lagami, pojawiające się, gdy na ekranie jest kilku graczy            

Optymalizacja serwera

  •       Zoptymalizowano wydajność serwera poprzez dostosowanie wydajności sieci

Akcja            

  •      Dodano przeskoki i wspinaczkę

Game Play    

  •        Zmodyfikowano prowadzenie pojazdów

     *Dostosowujemy dźwięki pojazdów, aby były bardziej realistyczne. Poprawimy każdy dźwięk

  • Prowadzenie pojazdów jest bardziej realistyczne

            o Jest to wczesny etap zmian z tym związanych, dlatego prosimy o feedback, dzięki któremu będzie możliwa poprawa jakości prowadzenia pojazdów

  • Poprawa animacji pojazdu i pasażera

·         Zmiany w balistyce

  • Pociski będą teraz zależne od oporu powietrza. Oznacza to, że pocisk będzie teraz tracił prędkość w czasie, dzięki czemu będzie bardziej opadał i wydłuży się jego lot

  • Większe lunety (8x, 15x) mają teraz zmienny zoom, dostępny za pomocą kółka myszy (przypisane)

  • W kolimatorach, celownikach holograficznych i celownikach 2x można teraz użyć kółka myszki do ustawienia intensywności celownika

 Zmiany w obrażeniach ciała

  • Szyja jest chroniona przez hełm

  • Zmniejszono uszkodzenia dla dłoni i stóp

Uszkodzenia zależą teraz od rodzaju użytej broni

Uszkodzenia będą zależne teraz od następujących mnożników

  •  Podstawowa statystyka obrażeń broni

  •  Odległość przebyta przez pocisk (obrażenia zmniejszają się z odległością)

  •  Mnożnik obrażeń obszarowych

  •  Mnożnik klasy broni

Naprawiono nadmierny aimpunch podczas wychylania się

Usunięto efekt rozmycia przedmiotów, pojawiający się podczas trybu celowania

Pojazdy      

·         Ujednolicono rozmiar wszystkich modeli UAZ, liczbę siedzeń zmniejszono do 4

UI/UX

·         Ulepszono pojemność plecaka UI na ekranie inwentarza


Coraz mniej oszustów

Oprócz zmian w mechanice gry, twórcy mogą pochwalić się wyraźnym zmniejszeniem liczby cheaterów podczas rozgrywki. Liczba oszustów zmalała o 25%, z kolei liczba „ekstremalnych oszustów” jest obecnie mniejsza o aż 50%.

zvr
Twoja reakcja