Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Strona główna » Wywiad z Playerunkown! Obszernie o priorytetach, nowych mapach, broni, pojazdach, mikro-transakcjach, esporcie, konsolach i wiele więcej!
Wywiady

Wywiad z Playerunkown! Obszernie o priorytetach, nowych mapach, broni, pojazdach, mikro-transakcjach, esporcie, konsolach i wiele więcej!

Obszerny wywiad z Playerunkown

Kilka dni temu pojawił się obszerny wywiad z Playerunkown, który odpowiadał na pytania Eurgamera. Streszczę Wam najważniejsze elementy tej rozmowy!


Najważniejsze priorytety na dzisiaj?

  • nowe animacje, w tym przeskakiwanie przez płotki i przewroty
  • system powtórek podobny do tego z CS:GO, który pozwoli na obejrzenie meczu raz jeszcze w trybie wolnej kamery, żeby można było robić treści wideo (genialne!)
  • jest w przygotowaniu jeszcze inny system powtórek, ale na dziś koncentrują się na optymalizacji gry
  • optymalizacja gry


Czy rower będzie środkiem transportu?

  • widoczny rower na screenie przy zapowiedzi pustynnej mapy, to tylko ozdoba i element otoczenia
  • autorzy mają cały system przygotowywany pod motocykle, więc są w stanie dostosować ten model pod rowery
  • mają techniczne możliwości aby to zrobić, ale nie potwierdza, że zostanie to wprowadzone do gry
  • wraz z nowymi mapami planowane są nowe pojazdy dla konkretnych lokacji

Nowa mapa <klik! Dowiedz się więcej!>

  • niebawem pojawi się specjalny blog na temat nowej mapy
  • mapy są nadal w bardzo wczesnej fazie tworzenia
  • na dziś prace trwają nad dwoma, nowymi mapami
  • autorzy starają się wybrać jedną z nich, żeby się na niej skupić i przyspieszyć ten proces, ale to nadal perspektywa wielu miesięcy pracy
  • ostatnia mapa potrzebowała od 6-9 miesięcy pracy
  • nie ma określonego terminu, kiedy pojawi się nowa mapa, słowem dostaniemy ją, gdy będzie gotowa

Jaka będzie druga mapa, która jest w przygotowaniu?

  • kolejna mapa jest osadzona w regionie Adriatyku
  • górzysta wyspa z ośnieżonymi szczytami, w centrum której znajduje się stary port kosmiczny
  • będzie dużo więcej elementów związanych ze wspinaczką i wysokością (raj dla snajperów?)
  • mają całą masę wewnętrznych materiałów, ale nie chcą ich udostępniać na tym etapie

Czy są planowane jakieś zmiany w obecnej mapie?

  • tak, ten proces się nie kończy, mapa będzie cały czas poprawiana i udoskonalana
  • być może pojawi się nawet Erangel (obecna mapa tak się nazywa) w wersji 2.0

Co z serwerami customowymi?

  • niestety, nie są w stanie przekazać wszystkim dostępów do tego typu serwerów
  • każdy serwer cusotmowy, to dodatkowe koszty, których na dziś nie są w stanie pokryć, jeśli każda chętna osoba miałaby mieć do niego dostęp

Co z nowymi przedmiotami i skórkami? <klik! Dowiedz się więcej!>

  • kierunkiem jest rozwiązanie znane z CS:GO
  • przedmioty mają być różnicowane przez poziom rzadkości, co ma być podstawą budowania ekonomii
  • przedmioty i skórki można sprzedawać na ryneczku steam
  • skórki będą również w futurystycznych klimatach typu Mad Max, ponieważ PUBG to gra również dla widowni, a gracze chcą mieć możliwość wyróżnienia swojej postaci

Co z mikro-transakcjami?

  • wywiad był przeprowadzany przed publikacją informacji o kluczach za prawdziwe pieniądze
  • wspomniano o kluczach do skrzyń, które będą musiałby być otwierane za ich pomocą i będą płatne
  • co do zasady, skrzynie nadal będziemy kupować za BP, ale otworzymy je tylko za pomocą kluczy, które trzeba będzie kupić
  • jeśli ktoś nie chce wydawać pieniędzy, będzie mógł handlować skrzyniami i za te środki będzie mógł nabyć klucze
  • to czasu oficjalnego startu wszystkie skrzynie będą za darmo (to najwyraźniej się zmieniło ;-))
  • system monetyzacji jest konieczny, żeby utrzymać grę przez kolejnych 10 lat. Co miesiąc nie będziemy sprzedawać 5 milionów kopii gry!
  • wprowadzenie sklepu w grze to sposób na utrzymanie gry i jej rozwój

Kiedy wersja na Xbox One?

  • data zostanie ogłoszona, kiedy będą gotowi i tyle!
  • z silnikiem Unreal nie ma problemów przy adaptacji nowych platform
  • główny trzon zespołu nadal jest pochłonięty pracami nad wersją PC
  • już jest wewnętrzna wersja gry na konsole, którą testują w biurze. Na tym prototypie wyciągają 30-40 FPS, więc działa!

Kwestia banowania i przestrzegania zasad <klik! dowiedz się więcej!>

  • mam doświadczenia ze społecznością Arama 3 i nie ma srania po krzakach (we didn’t take any shit)
  • mamy zasady i trzeba ich przestrzegać
  • wszystko w imię zasady – graj fair, albo nie graj wcale
  • głównym problemem jest brak narzędzia do raportowania – ale nad tym pracują
  • pomyłki się zdarzają, ludzie dostają bana niesłusznie, ale pracujemy nad tym, żeby nasz system działał poprawnie
  • mamy wiele rozwiązań i pomysłów, ale to wymaga czasu, nadal jesteśmy we wczesnym dostępie!

Czy pojawią się zwierzęta w grze?

  • Nie. Chcieliby to wprowadzić, ale zakodowanie zachowania dzikich zwierząt to masa pracy i nie ma to sensu

Co z nowymi typami broni w grze?

  • pracujemy teraz nad balansem
  • chcemy wprowadzić nowe karabiny i pistolety, żeby gracze mieli wybór
  • planujemy wprowadzić specyficzne rodzaje pojazdów i broni, które są dostępne tylko na wskazanych mapach, aby dać graczom inne doświadczenia prowadzenia Battle Royale!

Czy PUBG będzie cross-platformowy?

  • na dziś niczego jeszcze nie przesądzają
  • na tym etapie koncentrują się na pojedynkach konsole vs konsole

Jak wygląda sprawa z esportem?

  • pracują z drużynami i organizacjami, żeby stworzyć najbardziej optymalny model
  • to jest coś nowego, co trzeba zbudować od podstaw
  • polityka małych kroków
  • optymalizacja na pierwszym miejscu!
  • do czasu wypracowania rozwiązania będą tworzone turnieje i wydarzenia, które będą miały charakter esportowy

Prośba Nadzorcy

Hej, jeśli podobają Wam się materiały na naszym portalu dajcie temu wyraz i dołączcie do naszej grupy na FBpolubcie nasz profil i koniecznie walnijcie w dzwon w prawym, dolnym rogu lub podczas komunikatu o proponowanej subskrypcji portalu, wówczas będziecie ze wszystkim na bieżąco! Dzięki!

zvr
Twoja reakcja